Головне управління ДПС у м. Києві нагадує, що для оперативної комунікації з платниками податків на базі столичної податкової працює комунікаційна податкова платформа.
Звернення від представників бізнес-спільноти та громадськості приймаються на електронну скриньку: kyiv.ikc@tax.gov.ua.
Є питання, що потребують нагального вирішення – звертайтеся на комунікаційну податкову платформу.
Рекомендації щодо оформлення звернення:
звернення бажано оформити на фірмовому бланку (за наявності);
зазначити назву установи, якій адресується (Головне управління ДПС у м. Києві);
викласти суть питання;
вказати номер телефону для контакту та e-mail.
У разі відсутності фірмового бланка, звернення має містити підпис заявника та бути скріплене печаткою.
Звернення надсилається у форматі PDF (сканована копія) або з використанням КЕП заявника.