• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 16.04.2024
    2024-04-16 22:08:25

    Дайджест публікацій з роз’ясненнями податкового законодавства за тиждень

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/773831.html надала дайджест публікацій з роз’ясненнями податкового законодавства, які були розміщені на вебпорталі ДПС протягом тижня.
    Щодо подання контролерами – фізичними особами Звітів про контрольовані іноземні компанії
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/771701.html
    Щодо звільнення від сплати єдиного податку фізичних осіб – підприємців, мобілізованих у період дії воєнного стану
     Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/771752.html
    Щодо подання повідомлення про корупцію
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/772188.html
    Щодо початку роботи нового сервісу «Мій ФОП» у «Моя податкова»
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/772489.html
    Щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/772791.html
    Щодо плати за землю
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/772992.html
    Щодо впровадження нових IT-рішень для проведення аналізу ризиків із трансфертного ціноутворення
    Детальніше:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/773100.html
     
    Відповіді на актуальні запитання платників
    Детальніше:  https://zir.tax.gov.ua/main/actual/
    Шановні платники податків!
    Якщо ви бажаєте оперативно отримувати дайджест публікацій з розʼясненнями податкового законодавства за тиждень та більше актуальних новин від ДПС, підпишіться на офіційну розсилку тут  https://tax.gov.ua/registration .


    Представники Мінфіну та ДПС у рамках програми Світового Банку взяли участь у навчально-практичному семінарі з питань міжнародного оподаткування

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    У рамках Програми Світового Банку щодо підтримки України з питань міжнародного оподаткування відбувся навчально-практичний семінар, в якому взяли участь представники Міністерства фінансів України та Державної податкової служби України.
    Під час семінару експертами Світового Банку, Організації економічного співробітництва та розвитку (далі – ОЕСР), програми «Податкові інспектори без кордонів» (TIWB) та іноземними колегами податкових служб з Республіки Австрії, Королівства Швеції, Французької Республіки, Сполученого Королівства Великої Британії, Північної Ірландії надано кваліфіковану експертну допомогу шляхом обміну досвідом стосовно запровадження та принципів застосування положень Директив ЄС щодо запобігання ухиленню від оподаткування (ATAD), загального правила проти податкових зловживань (GAAR), проведення перевірок, зокрема, платників податків, які входять до складу міжнародних груп компаній з питань дотримання принципу «витягнутої руки».
    Окрему увагу приділено практичним кейсам щодо нематеріальних активів, фінансових операцій та внутрішньогрупових послуг, а також віднесення прибутку до постійного представництва.
    Крім цього, представники ДПС презентували матеріали щодо стану впровадження норм трансфертного ціноутворення, що супроводжується імплементацією до Податкового кодексу України окремих принципів Настанов ОЕСР щодо ТЦ для транснаціональних компаній та податкових служб у редакції 2022 року, кроків Плану дій BEPS, приєднанням до стандартів CRS/CbC та інших заходів, спрямованих на Євроінтеграцію.
    Також поділились досвідом та порядком організації роботи із надання індивідуальних податкових консультацій та питаннями, які виникають у платників податків у даній сфері.
    За підсумками зустрічі учасниками визначено пріоритетні напрями роботи, у тому числі за дотриманням принципу «витягнутої руки» шляхом використання ризикорієнтованих підходів і стимулювання платників до добровільного податкового комплаєнсу.
    Загалом семінар сприяв підвищенню професійних навичок всіх його учасників, а отримані знання та досвід будуть використані при проведенні роботи щодо вдосконалення нормативно-правової бази з питань міжнародного оподаткування.
    Учасниками заходу наголошено на важливості подальшої співпраці та обміну досвідом.
    Про це повідомила ДПС України на головній сторінці вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/773818.html .


    За результатами перевірки мережевого магазину з продажу алкогольних напоїв зафіксовано порушення законодавства

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє про наступне.
    Працівниками підрозділу податкового аудиту на постійній основі здійснюється моніторинг та аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання з питань офіційного оформлення відповідної кількості найманих працівників, реальних обсягів проведених розрахункових операцій через зареєстровані належним чином реєстратори розрахункових операцій/програмні реєстратори розрахункових операцій.
    Так, проведеним аналізом господарської діяльності мережевого магазину з продажу алкогольних напоїв виявлено ознаки порушення законодавства в частині проведення розрахунків.
    Фактичною перевіркою підтверджено факти:
    проведення розрахунків зі споживачами (фізичними особами) без видачі відповідних розрахункових документів;
    відсутність у фіскальних касових чеках обов’язкового реквізиту на підакцизні товари – коду УКТ ЗЕД;
    використання найманої праці працівників без належного оформлення.
    За результатами фактичної перевірки зафіксовано порушення на загальну суму 728 тис. гривень.
    ДПС звертає увагу платників, які здійснюють розрахункові операції, на необхідність безумовного дотримання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
    Інформація опублікована ДПС України на головній сторінці вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/773556.html .


    В полі зору – майбутні абітурієнти

    Незабаром розпочнеться вступна кампанія до вишів Дніпропетровщини.
    З чого розпочати підготовку до вступу? Як скористатися податковою знижкою за навчання? Ці теми були запропоновані для обговорення на вебінарі «Вступ-2024. Гранти. Ваучери. Пільги», який проведено за ініціативи Українського державного хіміко-технологічного університету.
    У віртуальній зустрічі для майбутніх абітурієнтів прийняли участь фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
    Хто має право на податкову знижку, які документи потрібно підготувати, терміни повернення коштів – такі питання цікавили юнаків та дівчат. Розглянули на прикладах, як можна повернути частину коштів, сплачених за навчання, ознайомили з популярними електронними сервісами від ДПС.
    «Молоді люди завжди були двигунами прогресу та розвитку. Бажаю всім вам стати частиною студентської родини, старанно навчатися, отримувати знання, щоб бути гідними членами українського суспільства та приносити користь своїй країні», – звернувся до учасників заходу заступник начальника Валерій Леонов.


    Працюємо разом – підтримуємо бізнес Дніпропетровщини

    У Дніпропетровському регіоні налагоджена тривала і тісна співпраця податкової служби з громадськістю та бізнесом.
    Адже конструктивний діалог з громадськими організаціями та бізнес-спільнотою позитивно впливає на виконання платниками їх податкових обов’язків, а значить забезпечує стабільність наповнення бюджетів.
    Ефективна співпраця з громадськими організаціями, які приймають активну участь у житті бізнесу, – це дієвий механізм для удосконалення комунікацій та налагодження партнерських відносин з бізнес-спільнотою.
    Сьогодні до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) завітав голова Спілки Підприємців Дніпропетровщини Олег Григоренко. Із заступником начальника ГУ ДПС Валерієм Леоновим та начальником управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС Манушак Осиповою обговорювали нагальні питання.
    Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.


    Комунікаційна податкова платформа – взаємодія з бізнесом та громадськістю в ефективному форматі

    Потребуєте детальних роз’яснень законодавства?
    Необхідно оперативно вирішити нагальні питання податкової сфери?
    Маєте пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою?
    Звертайтесь на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
    Звернення від представників бізнесу та громадськості приймаються на електронну скриньку dp.ikc@tax.gov.ua.


    У першому кварталі 2024 року до місцевих бюджетів платники Дніпропетровщини спрямували майже 468 млн грн рентних платежів

    Впродовж січня – березня п. р. до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло майже 468 млн грн рентних платежів. Про це повідомила очільниця податкової служби Дніпропетровщини Наталя Федаш та акцентувала, що у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року це майже на 332,6 млн грн, або в 3,5 рази, більше.
    В. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадала, що рентна плата – це загальнодержавний податок, який справляється за користування надрами для видобування корисних копалин; за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин; за користування радіочастотним ресурсом України; за спеціальне використання води; за спеціальне використання лісових ресурсів; за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України (п.п. 14.1.217 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
    Дякуємо усім, хто добросовісно сплачує податки та робить важливий внесок у нашу Перемогу!


    Дніпропетровщина: платники екологічного податку за три місяці поточного року сплатили до місцевих бюджетів понад 55,6 млн гривень

    Платниками Дніпропетровського регіону у першому кварталі 2024 року до місцевих бюджетів спрямовано понад 55,6 млн грн екологічного податку.
    «Це майже на 22,2 млн грн, або на 66,4 відс., більше відповідного періоду минулого року», – повідомила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
    Очільниця податкової акцентувала, що позитивну динаміку надходжень забезпечують платники, які навіть у такий нелегкий для країни воєнний час сумлінно виконують свої податкові зобов’язання.
    Наталя Федаш подякувала платникам за їх активну громадянську позицію та патріотизм.


    Єдиний внесок – джерело соціальної захищеності громадян

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
    Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) – це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов’язкового державного соціального страхування в обов’язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
    За рахунок коштів, що надходять від сплати єдиного внеску здійснюється фінансування видатків на виплату, зокрема:
    • пенсії;
    • допомоги по тимчасовій втраті працездатності;
    • допомоги по вагітності і пологах;
    • одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей;
    • інші види страхових виплат, встановлені законом.

    Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску, умови та порядок його нарахування і сплати визначає Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Закон № 2464).
    Платниками єдиного внеску є, зокрема:
    • роботодавці (частина 1 п. 1 ст. 4 Закону № 2464);
    • фізичні особи, які сплачуються єдиний внесок самі за себе:
    - фізичні особи – підприємці, у т. ч., які обрали спрощену систему оподаткування (крім електронних резидентів (е-резидентів)) (частина 4 п. 1 ст. 4 Закону № 2464);
    - особи, які провадять незалежну професійну діяльність (частина 5 п. 1 ст. 4 Закону № 2464);
    - члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах (частина 51 п. 1 ст. 4 Закону № 2464);
    • особи, які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (частина 15 п. 1 ст. 4 Закону № 2464).


    Протягом звітного року об’єкт іпотеки був відчужений: право фізичної особи – резидента на отримання податкової знижки у частині суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п.п. 166.1.1 п. 166.1 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (податок) має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
    Платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року (п. 175.1 ст. 175 ПКУ).
    Таке право виникає в разі якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла (абзац третій п. 175.1 ст. 175 ПКУ).
    Право на включення до податкової знижки суми, розрахованої згідно зі ст. 175 ПКУ, надається платнику податку за одним іпотечним кредитом протягом 10 послідовних календарних років починаючи з року, в якому, зокрема, збудований об’єкт житлової іпотеки переходить у власність платника податку та починає використовуватися як основне місце проживання (п.п. 175.4 ст. 175 ПКУ).
    Таким чином, фізична особа може включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом лише при дотриманні умов, передбачених п. 175.1 ст. 175 ПКУ.
    Житловий будинок (квартира, кімната), що будується чи придбавається, має бути визначений як основне місце проживання. Якщо протягом звітного року об’єкт іпотеки був відчужений, то фізична особа не має права на отримання податкової знижки в частині суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом.


    Витрати, що мають право врахувати арбітражні керуючі, які здійснюють незалежну професійну діяльність, при визначенні сукупного чистого доходу

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства від 18 жовтня 2018 року № 2597-VIII із змінами і доповненнями (далі – Кодекс) арбітражний керуючий – фізична особа, яка отримала відповідне свідоцтво та інформація про яку внесена до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
    Частиною четвертою ст. 10 Кодексу встановлено, що арбітражний керуючий є суб’єктом незалежної професійної діяльності.
    Оподаткування доходів фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, здійснюється відповідно до положень ст. 178 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
    Згідно з п. 178.3 ст. 178 ПКУ оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.
    У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
    При цьому, ПКУ не передбачено будь-якого переліку витрат для самозайнятих осіб, у тому числі для фізичних осіб, які провадять незалежну діяльність – арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).
    Отже, при визначені сукупного чистого доходу арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) доцільно враховувати витрати, які пов’язані з організацією такої діяльності та обумовлені вимогами ПКУ, однак, які не пов’язані з виконанням арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора у конкретній справі про банкрутство.
    До витрат фізичної особи, яка провадить незалежну діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), можуть бути віднесені документально підтверджені витрати, зокрема:
    - орендна плата за користування орендованим приміщенням, або оплата за комунальні послуги, у разі використання власного нежитлового приміщення, де знаходиться контора (офіс) арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), у тому числі його поточний ремонт обладнання пандусу для під’їзду інвалідів;
    - витрати на технічне забезпечення діяльності робочого місця такої особи та його обслуговування (охоронна та пожежна сигналізація, вогнестійкий сейф, інформаційна вивіска, металеві двері або металеві ролети);
    - витрати на ремонт та технічне обслуговування обладнання (комп’ютерів, у тому числі їх програмного забезпечення, принтерів, сканерів, ксероксів, факсів, телефонів тощо);
    - витрати на виготовлення печаток, а також їх заміну;
    - витрати на відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування;
    - витрати на оплату праці та обов’язкові нарахування на фонд оплати праці помічників (найманих працівників);
    - витрати на проходження підвищення кваліфікації. Придбання та передплата нормативної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);
    - витрати на користування електронною базою законодавства;
    - витрати на підключення та користування мережею Інтернет;
    - придбання канцелярського приладдя;
    - суми сплаченого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
    - витрати на страхування професійних ризиків арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) за шкоду, заподіяну внаслідок неумисних дій або помилки під час здійснення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
    - поштові та кур’єрські послуги, необхідні для виконання діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
    - витрати на послуги телекомунікаційного зв’язку для ведення податкового обліку та подання податкової та іншої звітності.


    Формування та поповнення діапазону номерів для ПРРО

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що перша порція зарезервованих номерів діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером (далі – Діапазон) для програмного реєстратора розрахункових операцій (ПРРО) формується фіскальним сервером автоматично на запит ПРРО для отримання резервних номерів, який є службовим документом, створення якого ініціюється відповідною командою ПРРО, або у відповідь на службовий документ з типом «Відкриття зміни».
    Відповідь фіскального сервера на запит ПРРО містить перелік фіскальних номерів з Діапазону. Відповідь фіскального сервера на службовий документ з типом «Відкриття зміни» містить номер офлайн сесії та перелік фіскальних номерів з Діапазону.
    Наступні порції зарезервованих фіскальних номерів для ПРРО формуються фіскальним сервером автоматично у відповідь на запит ПРРО, або у відповідь на отриманий пакет даних офлайн документів.
    Відповідь фіскального сервера на запит ПРРО містить перелік наступних фіскальних номерів з Діапазону або номер офлайн сесії та перелік наступних фіскальних номерів з Діапазону.
    Діапазон, який видається для роботи ПРРО в режимі офлайн, складається з переліку конкретних зарезервованих за ПРРО фіскальних номерів.
    Зарезервований за ПРРО фіскальний номер, що присвоюється електронним документам, формується як унікальний набір літер і цифр, або цифр, розділених крапками.


    Випадки, за яких не справляється авансовий внесок при виплаті дивідендів

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п. 57.1 прим. 1.3 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) авансовий внесок, передбачений п.п. 57.1 прим. 1.2 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ, не справляється у разі виплати дивідендів:
    - на користь власників корпоративних прав материнської компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав материнської компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню за правилами, встановленими п.п. 57.1 прим. 1.2 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ. З метою оподаткування материнська компанія веде наростаючим підсумком облік дивідендів, отриманих нею від інших осіб, та дивідендів, сплачених на користь власників корпоративних прав такої компанії, і відображає у податковій звітності дивіденди в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує фінансову політику;
    - платником податку на прибуток, прибуток якого звільнений від оподаткування відповідно до положень ПКУ, у розмірі прибутку, звільненого від оподаткування у період, за який виплачуються дивіденди;
    - фізичним особам.
    Згідно з п.п. 57.1 прим. 1.4 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ виплата дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.
    При цьому така виплата не підлягає оподаткуванню як дивіденди згідно з положеннями розд. IV ПКУ.
    Інститути спільного інвестування звільняються від обов’язку сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі виплати дивідендів (п.п. 57.1 прим. 1.6 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ).
    Підпунктом 57.1 прим. 1.7 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ встановлено, що авансові внески не справляються/не нараховуються на суми операцій, які для цілей оподаткування прирівнюються до дивідендів відповідно до абзаців четвертого – сьомого п.п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.
    При цьому абзацами четвертим – сьомим п.п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що для цілей оподаткування до дивідендів прирівнюються зокрема:
    - суми доходів у вигляді платежів за цінні папери (корпоративні права), що  39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, у контрольованих операціях понад суму, яка відповідає принципу «витягнутої руки»;
    - вартість товарів (робіт, послуг), крім цінних паперів та деривативів, що придбаваються у нерезидента, зазначеного в підпунктах «а», «в», «г» п.п. 39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, у контрольованих операціях понад суму, яка відповідає принципу «витягнутої руки»;
    - сума заниження вартості товарів (робіт, послуг), які продаються нерезиденту, зазначеному в підпунктах «а», «в», «г» п.п. 39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, у контрольованих операціях порівняно із сумою, яка відповідає принципу «витягнутої руки»;
    - виплата в грошовій або негрошовій формі, що здійснюється юридичною особою на користь її засновника та/або учасника – нерезидента України у зв’язку зі зменшенням статутного капіталу, викупом юридичною особою корпоративних прав у власному статутному капіталі, виходом учасника зі складу господарського товариства або іншої аналогічної операції між юридичною особою та її учасником, у розмірі, що призводить до зменшення нерозподіленого прибутку юридичної особи.
    Згідно з п.п. 57.1 прим. 1.8 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ резиденти Дія Сіті – платники податку на особливих умовах звільняються від обов’язку сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі виплати дивідендів.


    До уваги платників туристичного збору: чи заповнюється рядок 8.1 уточнюючої податкової декларації?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Відповідно до п.п. 268.7.3 п. 268.7 ст. 268 Податкового кодексу (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період з туристичного збору дорівнює календарному кварталу.
    Згідно з абзацом першим п. 50.1 ст. 50 ПКУ у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
    Формою податкової декларації з туристичного збору, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 № 636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору» (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 30.11.2022 № 403) із змінами (далі – Декларація), передбачено заповнення рядка 2 «Податковий період» головної частини Декларації, в якому, зокрема, при поданні Декларації з типом «Уточнююча» платники у рядку 2.2 зазначають звітний квартал, що уточнюється. Аналогічна інформація заповнюється в рядку 1.2 «Податковий період, що уточнюється» додатка «Розрахунок № податкового зобов’язання з туристичного збору» (далі – Додаток) до Декларації.
    До рядка 8 табличної частини Декларації з типом «Уточнююча» переносяться значення рядків розд. І Додатка, в якому здійснюється розрахунок уточнення (виправлення) сум туристичного збору при самостійному виявленні помилок, зокрема:
    - до рядка 8.2 «податкове зобов’язання, що уточнюється до збільшення» Декларації переноситься значення рядка 6 колонки 13 розд. І Додатка;
    - до рядка 8.3 «податкове зобов’язання, що уточнюється до зменшення» Декларації переноситься значення рядка 7 колонки 13.
    Водночас, рядок 8.1 «податкове зобов’язання за податковий (звітний) період, усього» табличної частини у Декларації з типом «Уточнююча» не заповнюється, оскільки значення цього рядка повинно відповідати значенню (сумі значень) колонки 13 «Усього нараховано збору за звітний квартал» рядка 3 розд. І Додатка, тобто відображаються поточні нарахування звітного місяця.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.