• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Почти все киевские мосты через Днепр разваливаются на глазах
    2013-06-13 08:14:21

    Три з п'яти автомобільних мостів через Дніпро в Києві стоять у черзі на капітельні ремонт. У кожної конструкції є свої проблеми, які не вирішуються роками. Якщо не зайнятися ними зараз, то це через кілька років може призвести до катастрофи.

    Проблеми: гідроізоляція, дірки на тротуарній частині.

    Дітище Бориса Патона - перший в світі суцільнозварний міст - був побудований ще в 1953 році. Пару років тому на пішохідній частині мосту стали з'являтися наскрізні діри. Тільки після цього нарешті знайшлися гроші на капітальний ремонт.

    «Міст Кірпи» будували для того, щоб закрити міст Патона на реконструкцію: розширити на смугу проїжджу частину і на консолях облаштувати пішохідні доріжки, - згадує Іван Салій. - Знаю, що Борис Патон регулярно пише листи до Київської адміністрації про стан мосту ".

    Плани: у 2012 році почали капітальний ремонт верхньої частини мосту, а в цьому році обіцяють закінчити нижню.

    «Міст Кірпи»: самий новий. 2010

    Проблема: тріщини в опорах.

    Проблеми почалися ще під час будівництва: на семи опорах експертиза виявила тріщини глибиною близько метра. Виною тому - порушення будівельних норм, коли замість залізобетону використовували чистий бетон. Тоді замовник за свої гроші зміцнив проблемні колони арматурою.

    «Коли відкривали "міст Кирпи", то обіцяли закрити сусідній залізничний на ремонт. Але минуло більше двох років, а поїзди їдуть то по старому мосту, то по новому, - говорить В'ячеслав Коновалов, експерт з транспорту громадської кампанії "Євро-патруль". - Це свідчить про те, що Дарницькому мосту бояться дати максимальне навантаження ».

    Плани: чиновники розповідають, що проблеми з опорами в минулому. І готуються до кінця року відкрити останній з'їзд мосту на Лівому березі.

    Міст Метро: простіше розібрати, ніж відремонтувати. 1965

    Проблеми: гідроізоляція, дірки на тротуарній частині.

    Давно не справляється з потоком автомобілів. Також має проблеми з гідроізоляцією, через що іржавіють конструкції моста.

    Капітального ремонту міст Метро чекає більше тридцяти років. Фахівці на умовах анонімності розповідають, що в усьому СНД мости такої конструкції давно розібрали.

    Вважається, що простіше побудувати новий, ніж його відремонтувати.

    Плани: розроблено проект реконструкції (з розширенням дороги за рахунок тротуарних доріжок), зараз він проходить держекспертизу. Щоб почати капітальний ремонт, треба вишукати 200 млн грн., Так що навряд чи це станеться в поточному році і сумнівно, що в наступному.

    Південний міст: стратегічний. 1990

    Проблеми: гідроізоляція, мікротріщини в захисному шарі опор.

    За стратегічним значенням цей міст можна назвати найважливішим у Києві. По ньому проходить основний маршрут транзитного транспорту з одного берега Дніпра на інший не тільки в межах Києва, але і здійснюються вантажоперевезення між сходом і заходом країни. А ще по ньому мчать з мигалками автомобілі VIP-персон на Бориспіль. Проблема Південного мосту в тому, що при його будівництві діяли будівельні норми, за якими будматеріали використовували в мінімально допустимому кількості. Через що щорічно виникають проблеми. В кінці зими на зовнішньому шарі однією з опор з'явилися тріщини.

    "Ми стягнули опору металевими обручами, а як потеплішає, проведемо торкретування (бетонування під тиском - ред.), - Показує на проблемну опору Микола Каньшін, головний інженер" Київавтодормосту ". - На міцність конструкції ці мікротріщини не впливають ".

    В одному місці проблему локалізували, але міст все одно потребує капітального ремонту. Екс-мер Києва Іван Салій вважає, що на Південному мосту є проблеми з гідроізоляцією. Через це, власне, і потекла вода по колоні і утворилися тріщини. А в Асоціації рибалок України припускають, що причиною тріщин може бути видобуток піску поруч з Південним мостом.

    Плани: цього року розроблять проект реконструкції та затвердження в експертизі. Капітальний ремонт запланований на 2014 рік. Якщо будуть гроші.

    Московський міст: вічна пробка. 1976

    Проблема: гідроізоляція.

    Це основний шлях на 300-тисячну житловий масив Троєщина. Вже за традицією в час пік він перетворюється на глобальний затор. Розвантажити північну переправу повинен споруджуваний Подільсько-Воскресенський міст. У перспективі він дозволить закрити Московський на реконструкцію.

    "Московський міст іржавіє. Навіть перед чемпіонатом Європи з футболу його конструкції не покрили спеціальним захисним шаром ", - каже екс-мер Іван Салій.

    Плани: за цей рік розроблять проект. Хочуть замінити автотропную плиту (металева частина мосту), запланована укладання нового асфальту. Реконструкція намічена на 2014 рік.

    ЦИФРИ

    225 тис. авто на добу - розрахункова пропускна спроможність мостів.
    365 тис. авто на добу проїжджають по мостах над Дніпром.
    27,1 тис. авто на годину проїжджають по мостах в годину пік.
    9 млн грн. планують витратити цього року на поточний ремонт мостів (всіх, не тільки через Дніпро), у минулому - 136 тис. грн.

    На думку екс-мера Києва Івана Салія, в самому гіршому стані перебувають мости Патона і Метро. "За мостами з металу і бетону потрібно стежити, адже проблеми з гідроізоляцією можуть призвести до обвалення моста. Але я не вірю, що в Києві таке може статися ", - сказав він.

    Як повідомляв MIGnews.com.ua, 13 квітня в оперативно-диспетчерську службу ГУ ГСЧС України в місті Києві надійшло повідомлення про наявність тріщин в конструкціях Південного мосту в Києві.

     

    http://automotoclub.info

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.