Про це в.о. генерального директора Укрпошти заявив у вівторок в Одесі, представляючи нового керівника Одеської дирекції підприємства Дениса Петрова. За словами Михайла Паньківасвій потенціал національного оператора поштового зв’язку можна розкрити насамперед у доставці поштової кореспонденції.
За словами Михайла Паньківа, у зарубіжних національних поштових операторів, для порівняння, доставка кореспонденції складає 50% валового доходу пошти, в той час як у нас – лише 25%. Головне завдання Укрпошти – наростити клієнтів та відновити лідерство на ринку доставки.
Особливої уваги слід приділити доставці продуктів електронної торгівлі. Ринок послуг e-commerceу світі стрімко набирає обертів. Для прикладу, у Німеччині 10% від усієї частки роздрібного товарообороту в країні складають послуги e-commerce. В Україні– лише 0,5%, відповідно цей ринок буде динамічно розвиватися. Стимулюючим фактором для розвитку електронної комерції є налагодження поштової доставки придбаних товарів. Укрпошта як національний оператор з найбільшою мережею відділень має стати сполучною ланкою між продавцем та споживачем, взявши на себе основні функції зручної та швидкої доставки товарів.
«Ми готові поборотись з приватними операторами за кожного клієнта та зайняти гідну нішу у сегменті послуг електронної торгівлі. Для цього в Укрпошти є всі необхідні переваги, такі як розгалужена мережа та величезний досвід роботи. З ними Укрпошта обов’язково зможе зайняти позиції лідера в сегменті доставки посилок» – відзначив Михайло Паньків.
e-finance.com.ua