За інформацією служби колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», від 2010 року і до сьогодні на магістралі капітально відремонтували 75, оновили настил на 118, замінили мережі освітлення та обладнали світлофорною автоматикою 16 залізничних переїздів.
Працівники магістралі регулярно встановлюють та оновлюють інформаційні щити поблизу переїздів, які покликані нагадати водіям про небезпеку порушення правил дорожнього руху. Так, у 2016 році поблизу перетинів автомобільних доріг та залізничних колій із насиченим рухом встановили 36 таких знаків. Окрім того, серед водіїв автотранспорту, у автошколах та на підприємствах, що займаються автоперевезеннями, розповсюджують спеціально виготовлені інформаційні буклети із інформацією про причини та можливі наслідки дорожньо-транспортних пригод на переїздах, - цьогоріч роздали близько 15 тисяч таких проспектів.
Таким чином, Львівська магістраль зі свого боку вживає максимум зусиль для забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах та уникнення дорожньо-транспортних пригод. Варто зазначити, що останніми роками залізничники не фіксують ДТП, які були б допущені через несправність пристроїв інфраструктури магістралі. Натомість усі випадки ДТП стаються внаслідок грубого порушення водіями транспортних засобів вимог п. 20 Правил дорожнього руху «Рух через залізничні переїзди», більшість з них – це виїзд на залізничні переїзди при заборонних показах світлової сигналізації, об'їзд закритих шлагбаумів, недотримання правил дорожнього руху.
Як повідомили у апараті головного ревізора з безпеки руху регіональної філії «Львівська залізниця», тільки за 8 місяців 2016 року в межах Львівської залізниці через необережність водіїв уже скоєно 13 випадків ДТП на залізничних переїздах за участю транспортних засобів та рухомого складу залізниці, один випадок наїзду транспортного засобу у бік поїзду та 12 випадків наїзду рухомим складом на автомобіль. На щастя, у вказаних дорожньо-транспортних пригодах ніхто не постраждав. Однак у минулому, 2015 році, на залізничних переїздах було допущено 17 випадків ДТП, в результаті яких травмувались 13 осіб, з них 3 – смертельно. Всі ДТП на залізничних переїздах сталися за участю приватного автотранспорту, внаслідок чого були пошкоджені 15 легкових автомобілів, 2 мікроавтобуси, 1 вантажний автомобіль (причеп) та 1 трактор. Основна кількість ДТП була допущена на неохоронних залізничних переїздах (88 %).
Окрім випадків ДТП, працівники залізниці щоденно фіксують порушення правил проїзду через залізничні переїзди. Так з початку 2016 року було зафіксовано 412 порушень ПДР, а протягом 2015 року – 719 порушень ПДР (в середньому це по 2 випадки на день, які фіксуються черговими на переїздах з охороною).
Також слід зазначити що залізничники фіксуються випадки втручання в роботу магістралі на залізничних переїздах, які можуть вплинути на безпеку руху: це крадіжки та пошкодження устаткування переїзної сигналізації, проїзди через закриті шлагбауми з їх поломкою (навіть при наявності чотирьох шлагбаумів які перекривають повністю проїжджу частину), пошкодження транспортними засобами загороджувальних пристроїв. Так протягом 2015 року допущено 34 таких випадки, за якими відповідні матеріали передали в органи Міністерства Внутрішніх Справ.
Наголошуємо, що втручання в роботу залізничних переїздів, а також випадки ДТП завдають залізниці значних матеріальних збитків. Так, після зіткнення з автотранспортом рухомий склад залізниці потребує проведення значного комплексу робіт з відновлення працездатності його вузлів, в окремих випадках відновлення рухомого складу взагалі неможливе.
Крім цього необхідно зазначити, що після дорожньо-транспортних пригод значних негативних психофізіологічних впливів зазнають і працівники локомотивних бригад, які внаслідок ДТП потребують проведення реабілітаційних заходів.
Львівська магістраль проводить системну роботу над покращенням технічного стану залізничних переїздів
2016-09-27 08:37:27
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 21.01.2025
Komisja Europejska pracuje nad planem całkowitego wycofania się z rosyjskiego gazu Reprise des contrôles de qualité du carburant dans les stations-service en Ukraine Zwiebelpreise in der Ukraine sind aufgrund von Qualitätsproblemen und schwacher Nachfrage gefallen Tester salaries in Ukraine: changes over the past six months Пільгові кредити для аграріїв: у 2025 році надано понад 318 млн грн для розвитку господарств Rynek nieruchomości czeka: dlaczego umowy wciąż nie są podpisywane, mimo odblokowania rejestrów Le boom mondial des milliardaires : Comment la richesse des oligarques a atteint des niveaux record en 2024 Bildungsgutscheine: Im Jahr 2025 haben bereits 1.200 Ukrainer einen neuen Beruf gewählt Ukraine introduces Interbus digital module for international bus transportation |