Міністр культури та інфорполітики Олександр Ткаченко заявив, що через повномасштабну війну рекламний ринок в Україні впав на понад 70%.
Про це він сказав в телемарафону, передає Укрінформ.
"Рекламний ринок упав на понад 70%", — сказав глава МКІП.
Раніше повідомлялось, що у травні з метою пожвавлення української економіки в умовах війни оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив надавати бізнесу безкоштовні рекламні площі з комерційними повідомленнями терміном на один місяць.
Пізніше оператор зовнішньої реклами Prime Group вирішив продовжити на два місяці - до кінця серпня - прийом заявок від бізнесу на безкоштовне надання рекламних площ з комерційними повідомленнями.
Інф. delo.ua
e-finance.com.ua