За рік Facebook втратив 2,05 мільйони українських користувачів, а Instagram — удвічі більше, 4,1 мільйона. Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції Plusone social impact, пише The-village Україна.
Нараз аудиторія Facebook складає 13,7 мільйона користувачів з України, а Instagram — 11, 6 мільйона (але дослідники не рахували втрати аудиторії у тимчасово окупованих Донецькій і Луганській областях України).
Спад соцмереж зафіксували майже в усіх обласних центрах, особливо у прифронтових зонах. Натомість міста на заході України також втрачають аудиторію, незважаючи на внутрішню міграцію. Крім того, постійні обстріли енергетичної інфраструктури вплинули на стабільний доступ до Інтернету.
Найбільші втрати аудиторії — у віковій групі з 18 до 35 років. Водночас у Instagram збільшилася кількість користувачів старше 46 років, а у Facebook — старше 65 років. За регіональним розподілом Facebook і Instagram найбільш популярні у Київській області (53% і 51% відповідно).
Загалом половина українців (50%) віком від 18 до 55 років користується Facebook, а понад 30% також використовує Messenger.
Жіноча аудиторія традиційно переважає чоловічу у соцмережах Meta. Зокрема у Instagram жінки в усіх вікових категоріях переважають чоловічу аудиторію (крім 23-річних). Після 44 років жінки випереджають чоловіків удвічі.
Частка користувачів десктопної версії продовжує падати та не перевищує 11% серед усіх вікових груп.
Методика дослідження
При дослідженні використовували такі джерела: Facebook Ads Manager, дані Державної служби статистики України, Google Trends, TikTok Ads Manager, Google Ads Reach Planner.
Тенденцію до зменшення користувачів у соцмережах Meta почали фіксували після повномасштабного вторгнення. Зокрема аудиторія Instagram в Україні зменшилася майже на 2,5 мільйони користувачів ще в липні 2022 року.
Інф. minfin.com.ua
e-finance.com.ua