Половина столичних мостів і шляхопроводів потребує реконструкції, пише «Взгляд»
Сьогодні на балансі підприємства «Київавтодорміст» знаходиться 32 автомобільних мости, 97 шляхопроводів, 9 пішохідних мостів і 32 наземних пішохідних переходи. При цьому 65 споруд експлуатуються в обмеженому режимі і вимагають спеціального контролю.
«Крім Шулявського шляхопроводу, в жалюгідному стані сьогодні міст Метро, - розказав головний інженер «Київдормостпроекту» Рашид Халілов. - Міст було побудовано в 1960-і роки і він потребує серйозного ремонту. Там міняли покриття, ізоляцію, але зношені конструкції не зміцнювали. Потребують реконструкції Харківський шляхопровід та шляхопровід на вулиці Алма - Атинській, за яким ходить трамвай. Це єдиний виїзд з мікрорайону і якщо з ним щось трапиться, цілий район виявиться відрізаним від транспортного сполучення».
За даними «Київавтодору», до проблемних відносяться також міст через річку Либідь на вулиці Федорова, шляхопровід на перетині Повітрофлотського проспекту і проспекту Перемоги, міст через Русанівську протоку та інші. Всього в Києві 13 споруд з обмеженою несучою здатністю, всі вони будувалися давно і руйнуються.
«Старі мости не пристосовані, наприклад, до руху по них вантажного транспорту. Нові ж мости і розв`язки сьогодні проектуються з розрахунком на збільшення навантажень, на європейський транспорт, фури», - пояснює Халілов.
У 2014 році обіцяють відремонтувати: шляхопровід на перетині вулиць Теліги та Фрунзе; шляхопровід на проспекті Науки; шляхопровід на перетині проспекту Комарова і бульвару Лепсе; частково Південний і Московський мости, міст Патона.
e-finance.com.ua