ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує, що на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (далі - ДФС) розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти багато корисної інформації.
Так платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися електронним сервісом «ЗІР» - який допоможе розібратися у податковому законодавстві, дозволить здійснювати пошук інформації по певному податку.
Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою та ін.
Електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ», що надає інформацію стосовно зареєстрованих платників ПДВ (діючі реєстрації); «Анульована реєстрація платників ПДВ» (http://sfs.gov.ua/anulir) допоможе дізнатися про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою: (http://kpp.minrd.gov.ua ).
Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:
- подання податкової звітності в режимі реального часу;
- перегляд податкової звітності;
- доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.
«Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним.
Перелік сервісів, що надаються ДФС України постійно розширюється та доповнюється. Доступ до вказаних сервісів можливий із офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/).