Шановні Петре Олексійовичу, Арсенію Петровичу, члени Уряду,
Лише надзвичайні обставини, які можуть мати руйнівні наслідки для авіаційної галузі України, серйозно вплинути на безпеку польотів, негативно позначитися на кількості робочих місць у галузі та розмірах відрахувань до державного бюджету, змушують нас звернутися особисто до Голови Держави та керівника Уряду України.
Історія питання. За попередньої влади, 23.04.2013 року, колишнім Міністром інфраструктури України В. В. Козаком Наказом № 245 були затверджені та зареєстровані авіаційні правила, що визначають порядок надання та анулювання авіакомпаніям прав на експлуатацію повітряних ліній, які, на наш погляд:
• не відповідають нормам чинного законодавства України, зокрема Повітряному кодексу України;
• встановлюють непрозорі механізми визначення переможця для призначення на повітряну лінію, що є підставою для корупції;
• не стимулюють розвиток внутрішнього українського ринку авіаційних перевезень;
• не стимулюють зростання парку повітряних суден, кількості робочих місць та розмірів відрахувань до бюджету;
• дозволяють авіапідприємствам не розголошувати свого контролюючого кінцевого власника і не вимагають переважного володіння українського капіталу, що є порушенням положень Чиказької конвенції, членом якої є Україна, та «Угоди між Україною та Європейським Союзом, його державами-членами про спільний авіаційний простір» (САП).
За дивним збігом обставин, одразу після введення в дію цих правил, сумнівну процедуру сертифікації пройшла так звана авіакомпанія «Атласджет Україна», яка досі не виконала жодного польоту.
Незважаючи на неодноразові звернення авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) до Міністерства інфраструктури і Міністерства юстиції України, ці відомства не скасували вищевказані правила. З метою врегулювання цієї ситуації 24.10.2014 року Державною авіаційною службою України прийняті нові авіаційні правила, що встановлюють порядок надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній (Наказ № 686), в яких усунуті всі вищевказані недоліки попередніх правил. 13.11.2014 року ці правила зареєстровані Міністерством юстиції України під номером № 1440/26217.
У період підготовки цих нових правил, а особливо – після їхньої реєстрації Міністерством юстиції, – з’явилася група підприємств, які назвали себе «Асоціацією авіапідприємств України» і, нібито, «представниками більшості підприємств авіаційної галузі». Хочемо звернути вашу увагу, що більшість авіакомпаній-членів цієї «Асоціації» практично не виконують польотів, володіють кількома літаками, і всі разом складають незначну частину авіаційної галузі. Ця група розгорнула замовну кампанію у засобах масової інформації, а також організувала низку мітингів та пікетів з метою домогтися скасування нових правил з надуманих мотивів, нібито вони монополізують ринок і є вигідними виключно для одного перевізника – авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України».
Колектив нашої авіакомпанії обурений тим, що виключно під впливом вищевказаних акцій чиновники Міністерства юстиції України на абсолютно незаконних підставах призупинили процедуру реєстрації нових правил.
Ми, понад дві тисячі співробітників МАУ, з цим не згодні. Наша авіакомпанія забезпечує більшу частину обсягів перевезень пасажирів і створює робочі місця для інших підприємств галузі – аеропортів, органів управління повітряним рухом, хенгдлінгових та кейтерингових компаній. За умов, які наразі склалися, ані авіакомпанія МАУ, ані інші авіаперевізники не мають можливості отримувати призначення на повітряні лінії, виконувати рейси, розвивати свої маршрутні мережі.
Колектив нашого підприємства заявляє, що справжньою метою зазначеної кампанії у засобах масової інформації є дестабілізація авіаційної галузі, повернення до отримання призначень на маршрути у непрозорий корупційний спосіб, заподіяння шкоди репутації авіаційної галузі України та її справжніх лідерів. Ми прагнемо прозорих ринкових механізмів регулювання діяльності галузі, запровадження європейських норм та стандартів з безумовною вимогою захисту інтересів України і постійного підвищення рівня безпеки польотів.
Шановний пане Президенте, пане Прем'єр-Міністре, шановні члени Уряду, з урахуванням того, що має місце серйозне порушення низкою колишніх і діючих чиновників законодавства України, і з урахуванням того, що нова влада декларує принципи верховенства права, просимо вас втрутитися у ситуацію, надати оцінку діям колишніх і діючих чиновників, які:
1. Затвердили та зареєстрували авіаційні правила від 23.04.2013 (Наказ № 245);
2. Не скасували і не зняли з реєстрації вищезгадані правила, незважаючи на багаторазові звернення щодо того, що ці правила суперечать законодавству України;
3. Призупинили реєстрацію нових правил.
Ми також просимо вас, з метою ліквідації вищевказаних негативних наслідків, вжити всіх необхідних заходів задля негайного введення в дію нових авіаційних правил.
Наш колектив вважає, що керівництво авіацією не може здійснюватися задля задоволення інтересів окремих осіб, а виключно за принципом експертної оцінки, неухильного дотримання Закону та забезпечення безпеки польотів.
Тим не менш, ми змушені констатувати, що, у разі, якщо дієві заходи не будуть вжиті, ми будемо змушені, виключно в інтересах пасажирів і авіаційної галузі, попросити вибачення у пасажирів та професійно і організовано домагатися вирішення вищевказаних питань всіма способами, передбаченими чинним законодавством України, у тому числі – у формі суспільного протесту.
З повагою,
трудовий колектив авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»
ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ АВІАКОМПАНІЇ «МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ»
2014-12-25 14:04:30
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
У 2024 році товарообіг між Україною та Японією показав позитивну динаміку
Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 20.12.2024 Die EU bereitet sich auf einen Winter ohne russisches Gas vor: Strategien und Initiativen Норвегія прогнозує рекордні інвестиції у нафтогазовий сектор на 2025 рік Китай досяг рекорду в добовому видобутку вугілля Croissance du trafic passagers à la frontière ouest : les plus grandes files d'attente dans la région de Lviv Die Karottenpreise in der Ukraine sind um 83 % gestiegen: Hauptgründe und Trends Diesel car sales in Ukraine fell by a third: top models of November ЄБРР надасть Укрзалізниці кредит у розмірі 480 мільйонів євро Rada Najwyższa przyjęła ustawę o ujawnianiu tajemnicy bankowej i o nadzorze nad majątkiem osób zaginionych |