Антикорупційний сервіс «Пульс» - це сервіс, який створено для оперативного реагування на звернення і скарги громадян та суб’єктів господарювання про некоректне ставлення, зловживання повноваженнями або неякісне обслуговування працівниками інспекції.
Протягом січня-березня 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 60 звернень. Більшість звернень стосувались подачі звітності та реєстрації податкових накладних.
Слід зазначити, що у січні-березні 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13.01.2015 р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:
- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;
-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;
-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.
Всі звернення опрацьовано, та про вжиті заходи проінформовано заявників.
Нагадуємо, звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua