У зв’язку з введеними змінами в Податковому кодексі України та деяких інших законодавчих актах, що стосуються застосування реєстраторів розрахункових операцій, в ДПІ Солом’янського району проводився брифінг за участі завідувача сектору РРО управління реєстрації та електронних сервісів Сергія Бірюкова для представників засобів масової інформації, а саме: журналіста газети «Справжня Бухгалтерська Газета».
«З 23 липня набрав чинності Закон України №569 про зміни в Податковому кодексі України і в деяких законах України, що стосуються застосування реєстраторів розрахункових операцій. Однією з найбільш істотних змін є звільнення від обов'язків застосування касових апаратів суб'єктів господарювання, які працюють на спрощеній системі оподаткування крім тих, у яких дохід перевищує 1 мільйон гривень на рік», - повідомив Сергій Леонідович.
Також, завідувач сектору пояснив, що підприємці третьої групи, дохід яких перевищив 1 мільйон гривень з першого дня першого місяця кварталу, наступного за перевищенням цього доходу, зобов'язані застосовувати у своїй діяльності РРО. Обов'язок їх застосовувати зберігається протягом усіх наступних податкових періодів терміну дії свідоцтва платника єдиного податку.
Ще одна істотна зміна являє собою положення, за яким підприємці звільняються від обов'язку зберігати фіскальні чеки в книгах обліку розрахункових операцій. Однією з норм цього закону є скасування п'ятикратної штрафної санкції за порушення деяких пунктів закону про РРО. Штрафна санкція становитиме 100% від обсягу операцій.
За невиконання гарантійних зобов'язань в гарантійний термін введена відповідальність для центрів сервісного обслуговування РРО. Якщо касовий апарат не був відремонтований у семиденний строк - сервісний центр буде оштрафований.
В законі також уточнено терміни "реєстратор розрахункових операції", "вбудований електронний контрольно-касовий реєстратор", "постачальник", "програмно-технічний комплекс самообслуговування".
На закінчення брифінгу Сергій Леонідович зазначив: «Використання касових апаратів - це необхідна складова для покращення ведення бізнесу. Тобто, це спрощення контролю за просуванням товаро-матеріальних виплат, спрощення контролю за співробітниками, а також спрощення руху готівкових коштів».
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua