Надання звітності в електронному вигляді на сьогоднішній день є досить актуальним, оскільки сприяє раціональному використанню та економії робочого часу, позбавляє необхідності додаткового візиту до ДПІ, перевіряє документи на наявність помилок та надає можливість користування сервісом «Електронний кабінет платника податків».
За допомогою даної послуги платники можуть підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Основними перевагами користування цим сервісом для надання звітності - є економія робочого часу, економія власних коштів на придбання бланків; не потрібно більше витрачати час на черги до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності; отримання інформації про стан розрахунків перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом), а також суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку.
Для надсилання до податкових органів звітності засобами електронного зв’язку, платникам податків – громадянам, суб’єктам господарювання – фізичним особам, представникам юридичних осіб потрібно отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно в акредитованому центрі сертифікації електронних ключів, при ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 3, Центр обслуговування платників, контактний тел. (044) 596-60-53.
Крім того, довідатись про інформацію щодо необхідного пакету документів для отримання електронного цифрового підпису юридичними та фізичними особами можна за електронною адресою: http://www.acskidd.gov.ua.
В центрі також надається допомога по встановленню програмного забезпечення та проводяться тренінги по заповненню та відправленню податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.
ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua