Facebook вперше повідомив про своє перше в історії річне падіння доходів за другий квартал. Соціальна мережа оголосила падіння на 1% до $28,8 млрд. Компанія передбачає, що у третьому кварталі 2022 року може впасти ще більше.
Як повідомляє The Verge, загальний прибуток її материнської компанії Meta впав на 36% до $6,7 млрд. Підрозділ Reality Labs, відповідальний за створення метавсесвіту, втратив у цьому кварталі $2,8 млрд.
На думку експертів видання, це підтверджує те, наскільки складним став бізнес Meta на всіх фронтах. Нові правила Apple про відстеження даних користувачів зменшили ефективність реклами на iPhone. Це коштувало Meta $10 млрд доходу від реклами тільки минулого року. Швидке уповільнення економіки також змусило рекламодавців скоротити свої витрати.
Попри те, що доходи Meta падають, їй вдалося збільшити щоденну кількість користувачів Facebook на 3% до 1,97 млрд, зупинивши падіння аудиторії, яке спостерігалося ще кілька кварталів тому. Як повідомили у Meta, зараз її соціальними застосунками – Facebook, Messenger, Instagram і WhatsApp – щодня користуються 2,88 мільярда. Це на 4% більше, ніж рік тому.
Ольга Лицкевич
e-finance.com.ua