Нідерландське місто Гарлем стане першим у світі містом, яке заборонило рекламу більшої частини м'яса через його вплив на зміну клімату. Про це пише AFP, передає УНН.
Деталі
Амстердам і Гаага вже заборонили рекламу авіаперельотів, автомобілів з бензиновим двигуном та викопного палива, але тепер Гарлем збирається додати до цього списку м'ясо.
Місто з населенням 160 000 осіб неподалік Амстердама погодилося заборонити рекламу м'яса у громадських місцях, автобусах та на екранах телевізорів з 2024 року.
Така реклама суперечить політиці міста, щоби "заробляти гроші, здаючи в оренду міський громадський простір для продуктів, які прискорюють глобальне потепління".
Заборона стосуватиметься всього "дешевого м'яса від інтенсивного землеробства".
Місто ще не вирішило, чи варто заборонити рекламу органічного м'яса.
Заборона піддалася критиці з боку голландської м'ясної промисловості та деяких політичних партій, які розглядають рекламу як форму цензури та стигматизації м'ясоїдів.
Центральна організація м'ясної промисловості Нідерландів, Centrale Organisatie voor de Vleessector, заявила, що влада Гарлема "зайшла надто далеко, говорячи людям, що для них краще", пише газета Trouw.
Уряд Нідерландів хоче скоротити поголів'я корів у країні із чотирьох мільйонів майже на третину і, можливо, закрити деякі ферми. Розгнівані фермери заблокували дороги гноєм та сміттям, підпалили та влаштували масові мітинги трактористів на знак протесту, заручившись підтримкою навіть Дональда Трампа.
Доповнення
Сільське господарство сприяє вирубці лісів, зміні клімату та викидам парникових газів, втраті біорізноманіття та екосистем та є основним споживачем прісної води.
ЄС запропонував людям скоротити споживання м'ясних та молочних продуктів.
За даними центрального статистичного управління Нідерландів, близько 95 відсотків голландців їдять м'ясо, у тому числі 20 відсотків щодня.
Інші країни забороняють рекламу певних видів продуктів харчування, у тому числі нездорової їжі, хоч і з міркувань здоров'я, а не через клімат.
Велика Британія заборонить телевізійну рекламу продуктів із високим вмістом жиру, цукру та солі до 21:00 з 2023 року, щоб знизити дитяче ожиріння.
У Сінгапурі заборонили рекламу найшкідливіших для здоров'я солодких напоїв.
Галина Крижанівська
Джерело: УНН
e-finance.com.ua