Google додає нові функції пошуку, щоб користувачі могли відчути "атмосферу" міста чи району. Про це компанія заявила на своєму щорічному заході Search On.
Як повідомляє CNBC, тепер користувачі можуть бачити візуальні історії та короткі відео від відвідувачів міста та поради щодо того, чим там зайнятися. Вони також отримають дані про завантаженість у цьому районі та погоду в день прибуття.
Таким чином компанія намагається заохотити користувачів проводити більше часу на її сторінках результатів пошуку, а не переходити на інші сайти. Зараз Google переробляє свої пошукові опції, щоб вийти за межі тексту та зображень. Зокрема, у пошуку за містами компанія пропонуватиме більше варіантів, наприклад, вимову, історію, пляжі та культуру.
Найближчими місяцями ця можливість буде доступна у всьому світі на Android та iOS. Для визначення "атмосфери" (або "вібрацій") міста компанія використовує штучний інтелект та локальні дані від користувачів Google Maps.
Google також запускає реалістичні аерофотозйомки світових пам’яток. Опція "Імерсивний вид" спочатку з'явиться у Лос-Анджелесі, Лондоні, Нью-Йорку, Сан-Франциско та Токіо.
Ольга Ліцкевич
e-finance.com.ua