Особливих коливань цін на пальне очікувати не варто. Цілком можливе зниження вартості, оскільки світові котирування попри антиросійські санкції впали, а закупівельні ціни для України утримуються на попередньому рівні.
Про це повідомив директор консалтингової групи «А95» Сергій Куюн
За його словами, повторення весняної кризи із дефіцитом пального неможливо.
"Якісь локальні катаклізми не виключені, але вони траплялися й до війни. Мережі активно контрактують пальне, створюють запаси й не тільки в Україні", - зазначає Куюн.
Він не передбачає особливих коливань цін. Більш того, на думку експерта, цілком можливе зниження цін, оскільки світові котирування попри антиросійські санкції впали, а закупівельні ціни для України утримуються на попередньому рівні за рахунок попиту та логістичних факторів, в тому числі й погодних умов.
"По мірі насичення ринку буде зниження. Зокрема ОККО наприкінці тижня поновила оптовий продаж дизпалива. З бензином ще треба попрацювати", - підкреслив Куюн.
Він зазначив, що понад 90% мереж АЗС WOG, KLO, ОККО працюють з генераторами, більш того, формують резервний фонд та ремонтні бригади. Збільшують запаси товарів в магазинах, розширюють кількість місць у кафе, обладнують додатковими пристроями – чайниками, мікрохвильовками, розетками тощо.
Раніше Куюн зазначав, що поки європейський ринок не адаптується спочатку до введення ним нафтових, а потім й нафтопродуктових санкцій, Україну чекають два-три місяці турбулентності на паливному ринку.
Нагадаємо, засновник групи "Прайм" Дмитро Льоушкін висловив переконання, що найближчі три тижні Україна може зіштовхнутися з гострою нестачею пального. За його словами, перебої з поставками пального в Україну можуть бути викликані через нестачу палива в Польщі, котра є одним з головних напрямків поставок для українських трейдерів.
Світлана Манько
Інф. delo.ua
e-finance.com.ua