Укрзалізниця електрифікувала 82 км колій та реконструювала або капітально відремонтувала 470 км колій у 2022 році. Про це повідомляє пресслужба УЗ.
"По електрифікації – це рекордний показник за останні 10 років. У 2013-2020 роках Укрзалізниця електрифікувала в середньому лише 3 км колії на рік. Відбудували цього року рекордну за останні чотири роки протяжність колій", – уточнив глава компанії Олександр Камишін.
Також УЗ вдалося відновити та відбудувати 25 із 69 зруйнованих мостів.
Серед інших великих проєктів УЗ за минулий рік — розвиток інфраструктури та прикордонних переходів із країнами ЄС та Молдовою.
Зокрема, відновлено ділянку Рава-Руська — держкордон, що дозволить у перспективі організувати пряме пасажирське сполучення зі Львова до Варшави та Любліна.
Реконструйовано "Лінію 102" — дві залізничних ділянки, які з'єднують український населений пункт Хирів із Перемишлем у Польщі. У перспективі це буде найшвидший маршрут між кількома повітами польського Підкарпатського воєводства, а Україна отримає ще два додаткових переходи з Польщею.
Відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на ділянці Ковель – Ягодин – держкордон завдовжки 70 км.
Відновлено ділянки Рахів — Берлебаш — держкордон та Тересва — держкордон. Це додаткові маршрути між Україною та Румунією, які у майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією – найбільш завантаженому напрямку. Також вони відкривають перспективу для міжнародних маршрутів з Ужгорода, Івано-Франківська та Чернівців.
Також УЗ відновила зручне сполучення з Молдовою на ділянці Березине – Басарабяска. Ця ділянка — альтернативне сполучення з дунайськими портами Рені та Ізмаїл.
Роман Бриль
e-finance.com.ua