До уваги суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, що здійснюють операції з експорту товарів!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/730060.html повідомила.
Національним банком України на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2019 року № 76-р «Про затвердження переліку товарів та (або) галузей економіки, для яких Національний банк має право встановлювати винятки та (або) особливості запровадження заходу захисту, передбаченого абзацом першим частини першої статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції»» встановлено нові граничні строки розрахунків за операціями з експорту товарів, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД:
- 1001 (пшениця і суміш пшениці та жита (меслин)),
- 1002 (жито),
- 1003 (ячмінь),
- 1004 (овес),
- 1005 (кукурудза),
- 1201 (соєві боби),
- 1205 (насіння ріпаку),
- 1206 00 (насіння соняшнику),
- 1507 (олія соєва),
- 1512 (олія соняшникова),
- 1514 (олія ріпакова або гірчична),
- 2306 (макуха).
Згідно з постановою Правління Національного банку України від 10.11.2023 № 145, внесено зміни до постанови Правління Національного банку України від 14.05.2019 № 67 «Про встановлення винятків та (або) особливостей запровадження граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і внесення змін до деяких нормативно-правових актів», а саме: доповнено підпунктом 12 такого змісту:
«12. Граничні строки розрахунків за операціями з експорту товарів, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1201, 1205, 1206 00, 1507, 1512, 1514, 2306, становлять 90 календарних днів та застосовуються до операцій, здійснених з 11 листопада 2023 року».
Слід зазначити, що доповнення до постанови НБУ № 67 набрали чинності з 11 листопада 2023 року.
Контакт-центр ДПС – оновлений сервіс з максимальною ефективністю та якістю
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.
Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігатиме їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
Станом на 14.11.2023 програмні комплекси з управління чергою використовуються в 420 ЦОП. За період з 01.10.2023 по 31.10.2023 працівниками Контакт-центру ДПС здійснено 556 записів клієнтів до ЦОП. Із загальної кількості записів найбільше клієнтів запланували свій візит до ЦОП ГУ ДПС в Івано-Франківській (202), Київський (174) та Одеській (111) областях.
При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/730123.html
РРО/ПРРО: консультації та роз'яснення для платників (територія обслуговування – м. Кривий Ріг та Синельниківський район)
Продовжується роз’яснювальна робота податкової служби Дніпропетровщини щодо інформування платників з важливих питань законодавства.
Днями податківці відвідали у м. Кривому Розі місця зосередження об’єктів бізнесу, розташовані у мкрн 5-й Зарічний, та торгівельні об’єкти у с. Майське Синельниківського району.
Під час комунікацій обговорили питання, пов’язані з особливостями оподаткування у період дії воєнного стану, зокрема – новації у сфері застосування РРО/ПРРО.
Платники отримали фахові роз’яснення і консультації.
Не зупиняємось, збільшуємо аудиторію обізнаних в законодавчих нормах!
Комунікаційна податкова платформа: про порядок включення до Реєстру волонтерів
Нещодавно проведено онлайн зустріч з питання порядку включення до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі - Реєстр) за зверненням фізичної особи на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
У заході від ГУ ДПС прийняли участь заступник начальника ГУ ДПС Леонов Валерій, начальник управління інформаційної взаємодії Осипова Манушак, заступник начальника Соборної ДПІ Залізняк Світлана та фізична особа.
Під час онлайн зустрічі громадянину роз’яснено порядок включення до Реєстру та акцентовано увагу на перелік документів і спосіб їх подання до контролюючого органу, строки розгляду, включення до Реєстру або відмови, у разі наявних підстав та інше.
Також податківці наголосили, що в умовах воєнного стану пріоритетним напрямом роботи ДПС залишається розвиток онлайн-сервісів для задоволення потреб платників, забезпечення ними електронної взаємодії з органами ДПС.
Наприкінці платник подякував за надану змістовну інформацію.
Плата за землю: на понад 210,3 млн грн збільшились надходження до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від фізичних осіб
Протягом січня – жовтня 2023 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від фізичних осіб надійшло понад 514,2 млн гривень. В. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш акцентувала увагу, що надходження збільшились на понад 210,3 млн грн, або на 69,2 відс. у порівнянні з відповідним періодом 2022 року.
Очільниця податкової служби області нагадала, що фізичні особи (громадяни) – платники плати за землю мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв’язку звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних.
Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету.
Протягом п. р. юридичні особи спрямували до місцевих скарбниць Дніпропетровщини понад 796,1 млн грн єдиного податку
У січні – жовтні 2023 року юридичні особи направили до місцевих бюджетів Дніпропетровської області понад 796,1 млн грн єдиного податку, що порівняно з січнем – жовтнем 2022 року на понад 171,3 млн грн, або на 27,4 відс. більше.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:
1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, – в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;
2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем відповідно до закону – в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;
3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 ПКУ;
4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;
5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПКУ;
6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті – в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті;
7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента).
Податковий календар на 28 листопада 2023 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що
28 листопада, вівторок, останній день сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за найманих працівників за жовтень 2023 року.
Що таке ПРРО?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до абзацу тридцять сьомого ст. 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями програмний реєстратор розрахункових операцій – це програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для виконання платіжних операцій.
Контролюючий орган забезпечує безоплатне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання.
Визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на прибуток є:
- прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які визначені відповідними положеннями ПКУ (абзац перший п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Для платників податку, визначених п.п. 133.1.5 п. 133.1 ст. 133 ПКУ (юридичних осіб, що утворені відповідно до законодавства інших країн (іноземних компаній) та мають місце ефективного управління на території України), не є об’єктом оподаткування прибуток із джерелом походження за межами України (абзац дванадцятий п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
- дохід за договорами страхування, визначений згідно з п.п. 141.1.2 п. 141.1 ст. 141 ПКУ (п.п. 134.1.2 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
- дохід (прибуток) нерезидента, що підлягає оподаткуванню згідно з п. 141.4 ст. 141 ПКУ, з джерелом походження з України (п.п. 134.1.3 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
- дохід суб’єктів, які здійснюють випуск та проведення лотерей, підлягає оподаткуванню згідно з п. 141.8 ст. 141 ПКУ (п.п. 134.1.4 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
- дохід організаторів азартних ігор, отриманий від діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім доходу, отриманого від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів (п.п. 134.1.5 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
- дохід, отриманий від організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів, що підлягає оподаткуванню згідно з п. 141.5 ст. 141 ПКУ (п.п. 134.1.6 п. 134.1 ст. 134 ПКУ);
Згідно з п.п. 134.1.7 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є скоригований прибуток контрольованої іноземної компанії, визначений відповідно до ст. 39 прим. 2 ПКУ (абзац перший п.п. 134.1.7 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Такий об’єкт оподаткування визначається окремо від об’єктів оподаткування, визначених підпунктами 134.1.1 – 134.1.6 п. 134.1 ст. 134 ПКУ.
У разі наявності декількох контрольованих іноземних компаній об’єкт оподаткування визначається окремо по кожній такій компанії (абзац третій п.п. 134.1.7 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Також, об’єктом оподаткування податком на прибуток є операції резидентів Дія Сіті – платників податку на особливих умовах, що підлягають оподаткуванню згідно з п. 135.2 ст. 135, п. 137.10 ст. 137 та п. 141.9 прим. 1 ст. 141 ПКУ (п.п. 134.1.8 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Фізична особа має право звернутись до контролюючого органу для звірки у разі незгоди з визначеним загальним МПЗ
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що згідно з п.п. 170.14.6 п. 170.14 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у разі незгоди платника податку на доходи фізичних осіб (податок) з визначеним контролюючим органом загальним мінімальним податковим зобов'язанням та/або розрахованою у відповідному податковому повідомленні-рішенні (ППР) сумою річного податкового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб такий платник податку має право у порядку, встановленому статтею 42 цього Кодексу, протягом 30 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення звернутися до контролюючого органу для проведення звірки даних, використаних для розрахунку суми податку на доходи фізичних осіб, з наданням підтвердних документів, зокрема щодо:
- земельних ділянок, що знаходяться у платника податку у власності та/або постійному користуванні або в оренді (суборенді, емфітевзисі), їх нормативної грошової оцінки та площі;
- суми доходу, отриманого від реалізації власної сільськогосподарської продукції;
- суми сплачених податків, зборів, платежів.
У разі подання платником податку до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельні ділянки або договорів про передачу в оренду, емфітевзис або інше користування земельних ділянок, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, відомості про які відсутні у базах даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, обчислення мінімального податкового зобов'язання здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації від відповідних органів про власність/користування або перехід права власності/користування на такі земельні ділянки.
Якщо за результатами звірки виявлено розбіжності між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, контролюючий орган протягом 10 днів, наступних за днем завершення звірки, зобов'язаний скасувати (відкликати) таке податкове повідомлення-рішення та у разі потреби надіслати (вручити) платнику податку нове податкове повідомлення-рішення разом з детальним розрахунком суми податку, складене з урахуванням результатів проведеної звірки.
Щодо визначення середньомісячного обсягу продажу марок акцизного податку підприємству-виробнику та/або імпортеру тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну продавцем марок акцизного податку протягом трьох звітних місяців поспіль, що передують місяцю, в якому підвищуються ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Пунктом 5 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1251 із змінами, визначено реквізити, які наносяться на кожну марку акцизного податку, серед яких зазначено такі реквізити акцизної марки, як:
- позначення виду акцизної марки, що складається із слів та літер (зокрема, але не виключно, «тютюн вітчизняний (сигарети з фільтром)» - «ТВ ЗФ», «тютюн вітчизняний (сигарети без фільтра, цигарки)» - «ТВ БФ», «тютюн вітчизняний (сигарили)» - «ТВ СГ», «тютюн імпортний (сигарети з фільтром)» - «ТІ ЗФ», «тютюн імпортний (сигарети без фільтра, цигарки)» - «ТІ БФ», «тютюн імпортний (сигарили)» - «ТІ СГ», «тютюн вітчизняний (інші вироби!» - «ТВ ІНШІ», «тютюн імпортний (інші вироби)» - «ТІ ІНШІ», «тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням вітчизняні» - «ТВЕН В», «тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівана з електронним управлінням імпортні» - «ТВЕН І»);
- кількість штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок та сигарил).
При визначенні середньомісячного обсягу продажу марок акцизного податку підприємству-виробнику та/або імпортеру тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну продавцем марок акцизного податку протягом трьох звітних місяців поспіль, що передують місяцю, в якому підвищуються ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, слід керуватись наступним алгоритмом:
обраховується середньомісячний обсяг реалізації підприємством-виробником та/або імпортером на митній території України окремо вироблених та імпортованих тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну за попередні дев’ять календарних місяців за кожним видом продукції, який маркується відповідними видами марок акцизного податку («сигарети з фільтром», «сигарети без фільтра, цигарки», «сигарили», «ТВЕН» та «інші вироби») без їх додаткового поділу на кількість штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок та сигарил);
обраховується середньомісячний обсяг реалізації загальної кількості продукції за її видами, який визначено вище за кожним показником, із застосуванням коефіцієнту 1,15;
обраховується за кожною заявкою-розрахунком кількості марок акцизного податку загальна кількість продукції за її видами, яка буде маркована такими марками акцизного податку, обчислення якої здійснюється як сума доданків, кожний з яких визначаються як добуток кількості замовлених марок за відповідними видами марок та кількості штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок, сигарил та ТВЕН), або ваги (для інших видів тютюнової продукції);
обсяги продукції за її видами, які будуть марковані такими марками акцизного податку за усіма поданими заявками-розрахунками протягом кожного з трьох звітних місяців поспіль, що передують місяцю, в якому підвищуються ставки акцизного податку порівнюються, і відповідно не повинні перевищувати, середньомісячного обсягу реалізації загальної кількості відповідного виду продукції, обрахованого із застосуванням коефіцієнту 1,15.
До уваги платників податків! З 01 грудня 2023 нові правила заповнення платіжних інструкцій для сплати податків, зборів та єдиного внеску
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що починаючи з 01.12.2023 при здійсненні сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування заповнення поля платіжної інструкції «Призначення платежу» заповнюється по-новому виключно у структурованій формі.
Акцентуємо увагу на заповненні реквізиту «ФАКТИЧНИМ ПЛАТНИК» під час сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, а саме:
Під час сплати фізичною особою через касу та/або термінали самообслуговування в обов’язковому порядку вказується інформація про платника, що сплачує податки;
Під час сплати юридичною особою за свої відокремлені підрозділи, представництва повинні зазначити інформацію про підрозділи та представництва як платників податків.
Як, не виходячи з дому, дізнатися про свій податковий борг?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
ДПС України надає можливість платникам, не покидаючи свою оселю, дізнатися про свій податковий борг.
Перевірку можна здійснити з легкістю, та лише в декілька кроків.
Крок 1: Створення кваліфікованого електронного підпису (у разі його відсутності)
Найпопулярнішим банківським сервісом серед працюючого населення та пенсіонерів є додаток (сервіс) «Приват24».
Використовуючи додаток (сервіс) Приват24, Ви та Ваші близькі з легкістю отримаєте кваліфікований електронний підпис зробивши наступні кроки:
- авторизуйтесь у «Приват24»;
- виберіть меню «Сервіси»;
- оберіть меню «Бізнес»;
- виберіть меню «Кваліфікований електронний підпис»:
▪ підтвердіть свої дані;
▪ створіть та підтвердіть пароль;
▪ за номером телефону отримуєте SMS на телефон з кодом підтвердження;
▪ введіть отриманий код підтвердження;
▪ дайте згоду на обробку персональних даних (у відповідному полі поставте позначку);
- натисніть «Далі».
Кваліфікований електронний підпис відразу додається до Вашого електронного кабінету у сервісі «Приват 24 »
Також кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати через мобільний додаток «Дія» - електронний сервіс державних послуг.
Якщо у Вас не встановлений застосунок «Дія» потрібно:
-завантажити застосунок «Дія» на свій гаджет та увійти у застосунок;
-для авторизації можна використати BankID або біометричні дані;
- після авторизації відкрийте вкладку «Меню»;
- оберіть пункт «Дія.Підпис»;
- натисніть «Створити»;
- на екрані висвітиться вікно, в якому підтвердіть свою особу по FaceID, NFC або BankID;
- повторіть всі потрібні дії та чекайте повідомлення «Дякуємо, особу підтверджено»;
- придумайте унікальний пароль з 5 цифр та введіть його.
Тепер Ваш «Дія.Підпис» створено.
Маючи КЕП, Ви можете його використовувати в будь-яких інших сервісах, які підтримують використання КЕП, що робить ваше життя більш зручнішим та зекономить Ваш час.
Отримавши КЕП, ми підійшли до наступного кроку.
Крок 2: Перегляд інформації про стан розрахунків з бюджетом (наявність або відсутність податкового боргу)
Інформацію про стан розрахунків з бюджетом платник податків має можливість переглянути в сервісі ДПС України «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за електронним посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпорталі ДПС після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП.
- Переходимо за посиланням в «Електронний кабінет»;
- входимо до особистого кабінету;
-в полі «Оберіть АЦСК» обираємо АЦСК АТ КБ «ПриватБанк» (якщо КЕП Ви отримували саме через АТ КБ «Приватбанк»);
- обираємо «Особистий ключ» та вводимо «Пароль захисту ключа»;
- натискаємо «Зчитати»;
- натискаємо «Увійти»; !!!Обов’язково перевіряємо дані та підтверджуємо;
- переходимо у розділ «Стан розрахунківз бюджетом».
Увійти в свій Електронний кабінет можливо використовуючи «Дія.Підпис».
Для цього на вході до Електронного кабінету:
- натискаємо «Дія.Підпис»;
- натискаємо «Отримати код»:
▪ перед Вами висвічується QR-код;
▪ увімкніть камеру на телефоні та наведіть її на QR-код;
▪ телефон відсканує QR-код та надасть вам посилання, за яким необхідно перейти у застосунок «Дія»;
- перейшовши в застосунок «Дія», на Вашому екрані відображається вікно «Запит на підпис документа через «Дія.Підпис»»
▪ в цьому вікні натисніть «Підписати»;
▪ застосунок «Дія» відсканує ваше обличчя для перевірки вашої особистості;
- після успішної перевірки вводимо пароль Вашого «Дія.Підпис».
Також є ще один зручний варіант як зайти до Електронного кабінету.
На вході до Електронного кабінету натискаємо «id.gov.ua»:
- обираємо увійти як «Посадова особа» чи «Фізична особа»;
- натискаємо «Увійти»;
Ви перейшли на сайт «id.gov.ua»
У вікні «Увійти за допомогою» обираємо «BankID НБУ», в якому необхідно обрати банк в якому ви обслуговуєтесь та виконати інструкції щодо авторизації, які надасть ваш банк (наприклад, ввести номер телефона та пароль від вашого електронного кабінету в банку)
Пройшовши ці кроки згідно наведеною інструкцією, перед вами відображається інформація про стан розрахунків з бюджетом, наявність або відсутність боргу на відповідну дату.
Якщо у Вас наявний борг перед бюджетом, то Ви маєте можливість сплатити його, а реквізити для сплати боргу можна знайти зробивши наступний крок.
Крок 3: Отримання інформації щодо актуальних реквізитів бюджетних рахунків для сплати платежів до бюджету у 2023 році
Така інформація розміщена на субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС України (http://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv):
- переходимо за цим посиланням за цим посиланням;
- обираємо відповідну область;
- обираємо реквізити рахунків (або для сплати податків, зборів, платежів або для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування (ЄСВ));
- знаходимо найменування коду класифікації доходів бюджету класифікації доходів бюджету (код податку за яким у Вас рахується борг) та адміністративно-територіальну одиницю України.
- за даними реквізитами сплачуємо борг.
Оплату можна здійснити, використовуючи свій пристрій не встаючи з улюбленого дивану або дорогою у потязі, через сайт або мобільний додаток (сервіс) «Приват24» та через електронний сервіс державних послуг «Дія».
Борг сплачуємо за відповідним кодом «140» (погашення податкового боргу).
Мобільний застосунок від ДПС України «Моя податкова» – нові можливості для платників податків
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Державною податковою службою України запроваджено мобільний застосунок «Моя податкова», який є зручним інструментом для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби.
«Моя податкова» є програмним комплексом, що може бути застосованим для будь-якого пристрою, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.
Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play.
Інтерфейс застосунку простий і зручний. Сервіси об’єднані в чотири розділи.
Розділ «Реєстри» надає можливість здійснити:
- пошук фіскального чека;
- пошук марки акцизного податку;
- перегляд даних реєстру платників ПДВ;
- перегляд даних реєстру страхувальників;
- перегляд даних реєстру платників єдиного податку.
Розділ «Мої дані» містить базову інформацію про платника податків:
- адреса реєстрації
- наявність обʼєктів оподаткування;
- повідомлення про обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР).
Розділ «Послуги» дозволяє:
- отримати відомості про суми виплачених доходів;
- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи на податкову знижку;
- переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом (наявність податкового боргу, переплат тощо);
- сплатити податки;
- подати Заяву на внесення змін до ДРФО (5 ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях)
- подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (1ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях).
Розділ «Повідомлення» містить доступ до перегляду:
- квитанцій;
- відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
- інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору;
- листів контролюючого органу;
- інших повідомлень контролюючого органу.
Частина сервісів застосунку «Моя податкова» доступна без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки. Інші сервіси доступні після ідентифікації онлайн з використанням файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача.
Мобільний застосунок «Моя податкова» працює в тестовому режимі. Функціонал доповнюватиметься новими можливостями. За відгуками та пропозиціями користувачів в наступних оновленнях будуть з’являтися нові сервіси. Просимо платників надсилати пропозиції або зауваження щодо роботи застосунку за адресою infotax@tax.gov.ua або звертатися за телефоном 0 800 501 007.