Європейська Комісія готується ввести тимчасові мита на китайські електромобілі, які можуть сягнути до 25%. Ця новина стала предметом обговорень у Брюсселі і вже має потенціал значно вплинути на міжнародну торгівлю автомобільними виробниками.
За інформацією агентства Bloomberg, чиновники кількох країн-членів ЄС висловили очікування, що мита можуть бути встановлені на рівні 25%. Хоча остаточні цифри ще не узгоджені, це рішення вже спричинило зниження акцій китайських автовиробників, таких як Geely Automobile Holdings, Xpeng Inc. та BYD Co., які втратили до 8% своєї ринкової вартості.
Плановані мита мають набути чинності з 4 липня цього року, і вони стануть викликом не лише для китайських виробників, але й для західних компаній, таких як Tesla, BMW AG і Renault SA. Наприклад, Tesla, яка постачає свої Model 3 з Китаю в Європу, також буде залучена до цих нових митних обмежень.
Рішення ЄС приймається в умовах активного протистояння в міжнародній торгівлі. Китай вже погрожував у відповідь введенням заходів у секторах сільського господарства, авіації та автомобільної промисловості, що може спричинити подальші торговельні конфлікти і викликати нестабільність на міжнародних ринках.
Для китайських автовиробників, які розширюють свою присутність на європейському ринку, нові мита можуть стати серйозним випробуванням. Це також відкриває можливості для західних виробників у плані конкурентних переваг на внутрішньому ринку ЄС.
Нинішній крок Європейської Комісії вказує на важливість регуляції торгівлі в умовах глобалізації та конкурентного середовища. Питання впливу нових мит на глобальні поставки і стабільність ринків залишається в центрі уваги економістів і бізнес-аналітиків усього світу.
e-finance.com.ua