• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 19.03.2025
    2025-03-19 22:50:02

    Торік благодійні організації сплатили до бюджету 1,9 млрд грн, найбільше – три регіони

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    У 2024 році 3 886 благодійних організацій перерахували до державного та місцевих бюджетів 1,9 мільярда гривень у вигляді різних податків і зборів. Рейтинг за сумами сплачених коштів очолили Київ, Львівщина та Харківщина.
    Зокрема:
    - Київ – 1 190 платників спрямували 854,2 млн грн до бюджету.
    - Львівська область – 336 платників сплатили 167 млн грн.
    - Харківська область – 220 платників перерахували 145,2 млн грн.
    Щодо цього року.
    У січні – лютому 2025 року 2 709 підприємств – благодійних організацій сплатили до бюджету 395,3 млн гривень.
    У сплаті за два місяці зберігають лідерство ті самі регіони, що і торік:
    - Київ – 177,8 млн грн (997 платників),
    - Львівська область – 33,6 млн грн (216 платників),
    - Харківська області – 30,8 млн грн  (161 платник).
    Попри те, що благодійні організації звільнені від сплати податку на прибуток, в залежності від особливостей діяльності сплачують інші податки і збори.
    Діяльність благодійних організацій визначає Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації». Він встановлює:
    - принципи благодійної діяльності;
    - цілі та сфери, у яких вона може здійснюватися;
    - порядок створення та функціонування благодійних організацій.
    Діяльність таких організацій також регулюється Цивільним кодексом України, міжнародними договорами та іншими нормативно-правовими актами.
    Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням


    https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/879812.html

     


    Підприємства оптово-роздрібної торгівлі та переробної промисловості лідирують у сплаті податків у січні – лютому 2025 року


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/879498.html повідомила.
    За січень – лютий 2025 року найбільша частка у сплаті податків, зборів та платежів до Зведеного бюджету України припадає на суб’єктів господарювання у таких галузях економіки:
    «Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів i мотоциклів» – 19,3 %;
    «Переробна промисловість» – 17,6 %;
    «Державне управління й оборона; обов'язкове соціальне страхування» – 13,1 %;
     «Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря» – 6,2 %.
     
    Зростання податкових надходжень
    Порівняно з аналогічним періодом минулого року у січні – лютому 2025 року зафіксовано найбільше зростання сплати податків у таких галузях:
     «Переробна промисловість» – зростання на 48 %, або +15,8 млрд грн;
     «Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів i мотоциклів»  – зростання на 34,7 %, або +13,8 млрд гривень;
    «Державне управління й оборона; обов'язкове соціальне страхування» – зростання на 36,2 %, або +9,7 млрд гривень;
     «Професійна, наукова та технічна діяльність» – зростання на 58,7 %, або +5,2 млрд гривень.


    Руслан Кравченко: В рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    У рамках платформи «Пульс» бізнес зможе оцінити взаємодію з держорганами у Електронному кабінеті платника податків. Державна податкова служба першою серед органів влади приєдналася до проєкту «Пульс» та інтегрувала Електронний кабінет з онлайн-платформою.
    Мінекономіки презентувало підприємцям платформу «Пульс» для оцінки держпослуг онлайн. У зустрічі взяли участь заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита, Голова ДПС Руслан Кравченко, заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт, начальники ОВА та підприємці з усієї України.  «Пульс» — частина політики держави «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.
    Руслан Кравченко зазначив, що ДПС прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків.
    На сьогодні Електронний кабінет ДПС – лідер серед цифрових державних платформ, рівень обізнаності щодо нього серед бізнесу  — понад 94 %.
    Кабінет працює 24/7/365: тут можна подати звітність, сплатити податки, отримати довідки. Кількість користувачів перевищує 5,4 млн, із них 3,5 млн – представники бізнесу, які зможуть безпосередньо у кабінеті оцінити взаємодію з державними органами та залишити свої відгуки.
    Інтеграція з «Пульсом» дозволяє підприємцям оцінити зручність ведення бізнесу, а державі – швидко реагувати та ухвалювати потрібні рішення.
    «Це лише один із напрямів нашої співпраці з бізнесом.  Активно спілкуємося з бізнесом в регіонах, працюємо над зміною підходів до зупинення податкових накладних та віднесення  підприємств ризикових. Кількість зупинених накладних зменшилася до 0,39 %. Передали до Мінфіну зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних.  Ми продовжуємо вдосконалювати податкові сервіси, працюємо над прозорою комунікацією з бізнесом і підтримуємо цифрову економіку», – додав Руслан Кравченко.
    Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням

    https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/879657.html


    Від аграріїв – до будівельників: консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних допоміг підприємцям регіону розібратися в останніх змінах податкового законодавства

    Фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) на базі консультаційного центру з питань реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (Центр) спілкувалися онлайн з бізнесом Дніпропетровщини. До розмови долучилися ті, хто надає будівельні послуги, а також підприємства, які займаються сільськогосподарською діяльністю.
    Консультації для бізнесу проводяться щотижня, платникам податків допомагають розібратися у звітностях та нововведеннях. Цього разу темою заходу обрали наступні питання: порядок подання документів для розблокування податкових накладних (ПН), таблиці даних платників ПДВ, віднесення суб’єктів господарювання до переліку ризикових та можливі шляхи виведення їх з цього переліку.  Роз’яснення надавали фахівці управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС.
    Так, на зустрічі податківці нагадали, що механізм зупинення реєстрації ПН/РК, а також організаційні та процедурні засади діяльності Комісії регіонального рівня стосовно виключення СГ з переліку ризикових, визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів від 11 грудня 2019 року № 1165.
    З метою підвищення обізнаності платників щодо причин зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі, фахівці податкової роз’яснили алгоритм роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків, ознаки безумовної реєстрації, показники позитивної податкової історії, критерії ризиковості платника податку на додану вартість та надали поради платникам для уникнення блокувань у майбутньому.
    Зокрема, детально зупинилася на основних вимогах щодо заповнення таблиць даних, подання пояснень з посиланням на податкову та іншу звітність платника.
    Також, було наголошено на важливості подання звітності за формою 20-ОПП, де відображаються такі об’єкти оподаткування, як офіс, склад, виробниче приміщення, техніка та інше, що забезпечує основну діяльність платника.
    Робота консультаційного центру сприяє підвищенню прозорості у взаємодії з податковими органами та забезпеченню чітких і зрозумілих правил для бізнесу. Комунікації тривають.


    Важливі аспекти ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального: практичні поради від податківців на онлайн зустрічі з бізнесом Дніпропетровщини

    Цього разу на онлайн зв’язку з податківцями бізнес, що здійснює діяльність у сфері обігу підакцизних товарів.
    Ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального є важливим та регульованим процесом, що потребує детального розуміння вимог законодавства.
    Порядок отримання ліцензій на торгівлю підакцизними товарами та зберігання пального - ця тема викликає багато запитань у суб’єктів господарювання, тому докладно розібрали кожен етап процесу ліцензування.
    Законом України від 18.06.2024 № 3817-ІХ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (Закон 3817) запроваджено безстрокові ліцензії для всіх видів діяльності, що підлягають ліцензуванню.
    Так, для отримання ліцензій на право провадження відповідного виду господарської діяльності суб’єкт господарювання подає заяву до органу ліцензування в якій зазначаються обов’язкові реквізити зазначені у ч. 3 ст. 43 Закону № 3817, зокрема: код/коди адміністративно-територіальної одиниці та території територіальної громади, ідентифікатор об’єкта оподаткування, адреса у форматі: область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку тощо. Для зручності платників на офіційному сайті ДПС України розміщені рекомендовані форми заяв для отримання ліцензій.
    Отримати документ можна і через Електронний кабінет. Для здійснення листування з контролюючим органом в електронному форматі необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (форма F/J 1391602).
    За допомогою щодо заповнення заяв, отриманням роз’яснень можна звертатись до фахівців відділу ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у  Дніпропетровській області за номером телефону «гарячої лінії» (095) 5452977.
    Ліцензування є обов'язковим кроком для легальної діяльності в таких сферах, як торгівля підакцизними товарами та зберігання пального. Воно не тільки дозволяє підприємцям здійснювати свою діяльність у рамках закону, але й забезпечує контроль з боку держави за виконанням усіх вимог безпеки та стандартів якості.

     

     


    Понад 3,8 млрд грн ПДФО – надходження від платників
    до місцевих бюджетів Дніпропетровщини


    У січні – лютому 2025 року від платників Дніпропетровщини до місцевих бюджетів надійшло понад 3 870,0 млн грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО). Як зауважила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька це на понад 631,7 млн грн, або на 19,5 відс. більше ніж у січні – лютому минулого року .
    Очільниця податкової служби регіону висловила вдячність платникам за сумлінне виконання своїх податкових зобов’язань та нагадала, що у рамках виконання Національної стратегії доходів до 2030 року ДПС впроваджує заходи з підвищення ефективності та прозорості податкового адміністрування.
    Складовою реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року є експериментальний проєкт щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками), який відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854.
    Метою реалізації експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) є впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, які ґрунтуються на управлінні податковими ризиками, щодо підвищення рівня дотримання платниками податків своїх податкових обов’язків.

     


    Видобування залізних руд: до загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 1,1 млрд грн рентної плати

    Протягом двох місяців поточного року платники Дніпропетровщини поповнили загальний фонд державного бюджету рентною платою на понад 1,1 млрд грн, що майже на 183,0 млн грн, або майже на 20,0 відс. більше ніж у січні – лютому 2024 року.
    Нагадуємо, що до платників рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин не належать філії, відділення та інші відокремлені підрозділи, у зв’язку з тим, що вони не мають статусу юридичної особи.
    Платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин є підприємства (установи, організації), до складу яких входять філії, відділення та інші відокремлені підрозділи.


    Податковий календар на 20 березня 2025 року


    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що


    20 березня 2025 року, четвер, останній день подання за лютий 2025 року:


    декларації акцизного податку;
    податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску податковими агентами та платниками єдиного внеску;
    податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) у разі не подання податкової декларації на 2025 рік;
    податкової декларації з податку на додану вартість;
    податкової декларації з рентної плати з розрахунком:
    - рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
    - рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
    - рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
    - рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

    останній день сплати:

    авансового внеску з військового збору за березень 2025 фізичними особами - підприємцями - платниками єдиного податку першої, другої та четвертої груп;
    авансового внеску з єдиного податку за березень 2025 року платниками єдиного податку першої та другої груп;
    єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за найманих працівників за лютий 2025 року, крім гірничих підприємств;
    авансового внеску з податку на доходи фізичних осіб за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за березень 2025 року фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним;
    авансового внеску з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за березень 2025 року підприємствами, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним.


    Термін, протягом якого проводиться камеральна
    перевірка щодо своєчасності реєстрації ПН/РК в ЄРПН

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (ПКУ) передбачено: контролюючі органи мають право проводити, зокрема, камеральні перевірки.
    Камеральні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ.
    Предметом камеральної перевірки також можуть бути, зокрема, своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).
    Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ.
    Законом України від 03.03.2022 № 2118-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» (далі – ЗУ № 2118-ІХ), який набрав чинності з 07.03.2022, внесено зміни до ПКУ, зокрема, підрозділ ХХ «Перехідні положення» доповнено пунктом 69, відповідно до якого, тимчасово на період до припинення або скасування воєнного стану на території України справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
    Відповідно до п.п. 69.2 п. 69 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ (в редакції ЗУ № 2118-ІХ) податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються.
    Законом України від 12.05.2022 № 2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до ПКУ, зокрема, п.п. 69.2 викладено в новій редакції, а саме:
    податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті зупиняються, крім, зокрема, камеральних перевірок.
    Отже проведення камеральних перевірок, предметом яких є своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунку коригування до таких податкових накладних, було призупинено з 07.03.2022 по 27.05.2022.
    Крім того, відповідно до п.п. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, до 01 серпня 2023 року, для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім, зокрема:
    дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в ЄРПН, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених ст.ст. 39 та 39 прим. 2, п. 46.2 ст. 46 ПКУ, сплати податків та зборів платниками податків;
    строків проведення камеральних перевірок, оформлення їх результатів у порядку, визначеному ст. 86 ПКУ, подання скарги на податкове повідомлення-рішення за результатами камеральної перевірки, прийняття рішення за результатом її розгляду, нарахування пені.
    Враховуючи зазначене, камеральна перевірка з питання своєчасності реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН проводиться протягом 1095 днів з дня вчинення відповідного правопорушення з урахуванням зупинки строків проведення камеральних перевірок з 07.03.2022 по 27.05.2022.


    Які є підстави для відмови контролюючим органом у взятті на облік рахунку/електронного гаманця платника податків та які передбачено коди причин відмови?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що підставами для відмови у взятті контролюючим органом рахунка/електронного гаманця на облік є:
    1) відсутність платника податків на обліку в контролюючому органі;
    2) наявність інформації про зняття з обліку в контролюючому органі чи запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про державну реєстрацію припинення юридичної особи, іншої організації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
    3) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб чи в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про відкриття такого рахунку/електронного гаманця іншому платнику податків або зазначеному платнику податків, але з іншою датою операції (крім рахунків у цінних паперах, рахунків учасників товариства в обліковій системі часток товариств, рахунків ескроу часток товариства, про які надано відомості у повідомленні про відкриття рахунку з типом операції «8» або з категорією рахунків 12, 22, 24);
    4) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб чи в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про взяття на облік такого рахунку/електронного гаманця;
    5) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб інформації про направлення до ЄДР відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів або про узгодження плану реорганізації юридичної особи (у разі наявності податкового боргу), які формуються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;
    6) наявність судового рішення щодо заборони взяття рахунків/електронних гаманців на облік у контролюючих органах;
    7) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб чи в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про закриття такого рахунку/електронного гаманця (крім рахунків/електронних гаманців, які відкриваються в органах Державної казначейської служби України, рахунків учасників товариства в обліковій системі часток товариств, рахунків ескроу часток товариства, про які надано відомості у повідомленні про відкриття рахунку з типом операції «8»);
    8) відсутність у ЄДР платника податків – фізичної особи – підприємця або юридичної особи чи її відокремлених підрозділів, іншої організації, які відповідно до законодавства мають бути включені до ЄДР;
    Перелік кодів причин відмови у взятті на облік рахунку / електронного гаманця платника податків наведено в додатку 7 до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721.


    Заповнення граф 7 – 9 повідомлення за формою № 20-ОПП у разі
    знаходження об’єкта оподаткування за межами населеного пункту

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що у розд. 3 «Відомості про об’єкти оподаткування» повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП, об’єкт оподаткування), дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються відповідно до даних правовстановлювальних документів, які є першоджерелом даних щодо об’єктів оподаткування, і актуальні на дату подання цього повідомлення.
    Для подання в електронній формі до контролюючого органу відомостей про об’єкт оподаткування, що знаходиться на території територіальної громади за межами населеного пункту (кар’єр, свердловина, дорога, автошлях тощо), у графу 7.1 Повідомлення за ф. № 20-ОПП вносяться дані про місцезнаходження поіменованого об’єкта оподаткування, які відповідають даним зазначеними у правовстановлювальних документах на такий об’єкт, без заповнення граф 8 – 13.
    Довідково: Порядок обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (із змінами), Порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2021 року № 690 (із змінами).


    Основні принципи системи управління платника податків

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Метою експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС є впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, що ґрунтуються на управлінні податковими ризиками, щодо підвищення рівня дотримання платниками податків своїх податкових обов’язків
    Основними принципами системи управління платника податків є:
    ► інтегроване управління податковим ризиком – принцип управління податковими ризиками, який передбачає експериментальну інтеграцію підходів з його управління в діяльність структурних підрозділів;
    ► структурування та комплексне управління податковим ризиком - принцип управління податковими ризиками, який передбачає систематичне та комплексне дослідження всіх аспектів діяльності платника податків із виконання податкових обов’язків;
    ► адаптоване управління податковим ризиком – принцип управління податковими ризиками, який передбачає постійне пристосування та оптимізацію процесів управління ризиками відповідно до змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі;
    ► інклюзивне (всебічне) управління податковим ризиком – принцип управління податковими ризиками, який передбачає всебічне та своєчасне залучення заінтересованих сторін до реалізації експериментального проекту, що сприяє підвищенню рівня обізнаності та обґрунтованості управління податковими ризиками;
    ► динамічне управління податковим ризиком – принцип управління податковими ризиками, який дає змогу вчасно передбачати та відповідно реагувати на зміни і події внутрішнього та зовнішнього середовища, що мають вплив на виникнення, зміну або зникнення податкових ризиків під час реалізації експериментального проекту;
    ► постійне поліпшення керування податковим ризиком – постійне вдосконалення шляхом навчання та накопичення досвіду під час реалізації експериментального проекту.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.