• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Финансисту
  • Бухгалтеру
  • Малому бизнесу
  • Аналитика
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 9 сентября 2005 года
  • Споживчий кредит: як на нього позначиться прийняття змін до закону «Про рекламу»
    Опубликовано: 2013-08-07 14:52:16

    Споживчим кредитуванням займаються більшість банків у розвинутих країнах на нашій планеті. Цей тип операції є стимулюючим фактором для економічного розвитку країн. В Україні це кредитування також набирає немалих обертів.

    На сьогодні кредит на споживчі потреби є чи не найпершим видом банківських операцій. На цей час такий тип кредитування займає не менш, ніж 50 % . На споживчому ринку активно працюють і кредитні союзи. Розмір такого кредиту, як правило, банк визначає по рівню доходу самого позичальника. У всякому разі, ця сума не перевищує 50% сукупного доходу, який буде у позичальника за весь період даного кредитування. Зараз на таке кредитування можуть розраховувати майже все працюючі громадяни.

    Зараз Асоціація УКБС, що означає Український Кредитно-Банківський Союз, звернулась до парламенту з проханням відхилити законодавчі ініціативи, націлені на запровадження обов’язкових додаткових вимог відносно переліку інформації  у рекламі споживчих кредитів. Це зможе убезпечити банківську систему країни від негативних непоправних наслідків, повідомляє спеціальна Асоціація.

    Наприклад, законопроектом « Про внесення змін до закону « Про рекламу», який значиться від 03 липня 2013 р., були пропоновані норми, які мають на увазі подання реклами споживчої позики з обов’язковим поданням додаткових даних по типу кредитування, розміру відсоткової ставки, про будь-які додаткові збори, що можуть входити до числа загальних витрат на кредитування. Також треба вказувати термін, загальну та окрему суму платежів споживача…

    УКБС звертає увагу, якщо внесення змін все ж таки набуде свою силу, то реклама про кредитування стане просто неможливою, оскільки кожен вид кредиту має свої процентні ставки та умови надання цієї послуги.

    Таким чином, споживчий кредит в майбутньому може не рекламуватися, а згодом це носитиме  загрозу своєчасному інформуванні потенційного клієнту.  Адже споживач не буде мати спроможність вибирати серед програм кредитування, бо у нього не буде необхідних даних відносно їх умов. Це не лише призведе до погіршення нормального конкурентного середовища, але й до ускладнення умов отримання коштів.

    Споживчі кредити у банківському секторі мають два популярніших направлення: кредити на придбання товару тривалого користування або товари направлені на виплат.

    До відома споживачів базовими умовами кредитування на купівлю товару, що можна тривало використовувати, банки України зазвичай видають у національній валюті, доларах та євро. Сума позики може змінюватися від п’яти тисяч гривень  та сягнути двадцяти тисяч доларів. Термін кредитування буває від 1 до 5 років, при мінімальному внеску – від 10 до 30 % від суми позики.

    Але, точніші дані можуть надати тільки банківські структури.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    Электронная почта проекта: info@e-finance.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388

    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.