З початку року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» надійшло 144 дзвінки від жителів та суб’єктів господарювання, що перебувають на обліку в ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.
За інформацією наданою підрозділом обслуговування платників податків найчастіше громадяни піднімали питання подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 71 звернення. Питання з організації роботи органів Міндоходів у даному періоді становили – 51, роботи Центрів обслуговування платників – 6 звернень.
За шість місяців поточного року з приводу реєстрації платником ПДВ надійшло 11 дзвінків. П’ять заявників цікавило питання перевірки суб’єктів господарювання.
Слід відмітити, що з приводу корупційних дій за шість місяці поточного року на сервіс „Пульс” від платників Шевченківського району звернення не надходили.
Звернення опрацьовані на 100 %, а заявники повідомлені про результати розгляду та вдоволені результатами.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві приділяється особлива увага проблемним питанням, які піднімаються платниками податків, а кожне таке звернення знаходиться на особистому контролі керівника ДПІ. Слід зазначити, що звернення розглядаються оперативно, процеси надання адміністративних послуг - вдосконалюються, а з метою унеможливлення порушення діючого законодавства з працівниками проводяться професійно-економічні навчання та наради.
Нагадуємо, що за номером «Пульсу» (044) 284-00-07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві