Працівниками ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено планову виїзну документальну перевірку фізичної особи – підприємця «Г» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства протягом 2013 року.
Приватний підприємець зареєстрований у Солом’янському районі м.Києва з 2002 року і здійснював роздрібну та оптову торгівлю тютюновими виробами, напоями, продуктами харчування, громадське харчування та надавав послуги із здачі в оренду кіосків.
Згідно наданих до перевірки банківських виписок, видаткових та податкових накладних встановлено завищення валових витрат та податкового кредиту за рахунок включення до складу «інших витрат», витрат, які не пов’язані з отриманням доходу, а саме включення до складу:
- витрат на закупку матеріалів та проведення ремонтно-монтажних робіт, оформлення новорічною ілюмінацією на загальну суму 226 708,40 грн. без вказання в договорах точної адреси надання послуг;
- «Матеріали для збуту» - витрат на закупку. будматеріалів на суму 151 321,27 грн.;
- витрат на закупку офісних меблів та офісної техніки на загальну суму 84 121,11 грн.;
- «автопослуги»- витрат на техобслуговування та ремонт власного автотранспортного засобу «Хонда CR-V2.0і», який згідно наданих подорожніх листів не використовується в підприємницькій діяльності.
Серед виявлених порушень заниження до сплати в бюджет податку на доходи фізичних осіб та податку на додану вартість.
За результатами перевірки донараховано всього 550,5 тис. грн., в тому числі податку на доходи фізичних осіб – 79,7 тис. грн.та штрафної санкції 39,9 тис. грн., а також податку на додану вартість – 101,4 тис. грн та штрафної санкції – 50,7 тис. грн.
Термін сплати донарахованих сум не настав.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ мін доходів у м.Києві
e-finance.com.ua