До кінця 2015 року на підприємствах Львівської магістралі планують встановити 27 сонячних колекторів. Пристрої, сконструйовані самими ж залізничниками, будуть використовувати для підігріву води.
За інформацією відділу з контролю за використанням енергоресурсів, три потужні сонячні нагрівачі нещодавно почали працювати на станції Трускавець. Вони забезпечують теплою водою кілька десятків кімнат відпочинку та господарські приміщення на вокзалі.
У другому кварталі цього року 5 геліосистем встановлять у локомотивному депо Львів-Захід, ще 4 – у локомотивних депо Здолбунів та Ковель. Також один колектор працюватиме у пасажирському вагонному депо Чернівці.
Моторвагонне депо Здолбунів планує облаштувати 10 сонячних нагрівачів до початку осені. По одному колектору встановлять у Стрийській, Івано-Франківській, Ужгородській дистанціях колії та у БУ-5.
Окрім того, у пасажирському вагонному депо Ковель, для підігріву води у пральні та у пункті переставляння вагонів замість вугілля використовуватимуть відходи деревини.
За попередніми прогнозами, завдяки використанню нетрадиційних та відновлювальних джерел енергії замість природних ресурсів, Львівська залізниця у 2015 році планує зекономити майже 900 тисяч гривень.
e-finance.com.ua