Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС України) створені та функціонують ряд електронних сервісів.
Так, наа головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (sfs.gov.ua) розміщені такі електронні сервіси:
1. «Електронний кабінет платника податків» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна здійснити подання податкової звітності в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом, податковий календар, облікові дані платника;
2. «Дані реєстру платників ПДВ» – щоденно оприлюднюється інформація про платників ПДВ, сервіс надає можливість перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо реєстрації платником ПДВ;
3. «Митна статистика» – надає можливість ознайомитись зі зведеними даними митної статистики зовнішньої торгівлі України;
4. «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» – сервіс для перевірки потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету;
5. «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» («ЗІР») – сервіс, який забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності (оподаткування, митна справа, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), електронний цифровий підпис) шляхом перегляду за певні періоди інформації не лише по запитаннях-відповідях, розміщених у Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням Бази знань, а також містить нормативні та інформаційні документи, інформацію про останні зміни у законодавстві, актуальні запитання та відповіді на них, новий інноваційний розділ «Інтерактивна мапа» за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок;
6. «Анулювання реєстрації платника ПДВ» – сервіс, який надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду; надає можливість перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо анулювання реєстрації платника ПДВ;
7. «Антикорупційний сервіс «Пульс» – «гаряча» телефонна лінія, за якою по телефону (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання цілодобово мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України;
8. «Заповнення декларації громадянами» – сервіс надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до органів ДФС фізичні особи – підприємці та громадяни, та надіслати її до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку;
9. «Реєстр платників єдиного податку» – щоденно оприлюднюється інформація про платників єдиного податку, надає можливісь перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо реєстрації платником єдиного податку;
10. «Акредитований центр сертифікації ключів» – інформація щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), який безкоштовно надає послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП); отримання ЕЦП; безкоштовне програмне забезпечення ДФС України, за допомогою якого платник може підготувати та подати звітність в електронному вигляді (ОПЗ), електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» та інші програмні забезпечення, в яких реалізовано можливість використання посилених сертифікатів, сформованих АЦСК ІДД ДФС та інше;
11. «Електронна звітність» – спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», актуальні нововведення, підтримка користувачів;
12. «Електронна митниця» – інформація щодо багатофункціональної комплексної системи «Електронна митниця»;
13. «Реєстр страхувальників» – інформація про взяття на облік платника єдиного внеску, його реєстраційний номер, код КВЕД, по якому призначений клас ризику та клас професійного ризику виробництва;
14. «Дані про взяття на облік платників податків» – формується інформація по запиту щодо взяття на облік платника (назва, місцезнаходження, ДПІ за основним місцем обліку, дата взяття на облік у контролюючих органах), надає можливість перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо обліку в органах ДФС;
15. «Інформація про РРО» – отримання інформації щодо реєстрації конкретного реєстратора розрахункових операцій в органах ДФС;
16. «Інформація про КОРО» – отримання інформації щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій в органах ДФС.
e-finance.com.ua