Рудники солевидобувного підприємства недоотримали в середньому 40% від необхідної кількості залізничних вагонів. Через брак вагонів тільки у вересні ДП «Артемсіль» недовантажило споживачам 89 тисяч тонн продукції.
Недостатня кількість вагонів призводить до зменшення обсягів відвантаження солі і невиконання своїх прямих зобов'язань за укладеними договорами через невчасне постачання продукції.
Так, у вересні цього року було заявлено 1072 критих вагонів, але підприємством відвантажено лише 515 вагонів, що складає 48% від заявки. З заявлених 2624 піввагонів - 1836 вагона, що становить 70% від заявки.
Більшість наданих піввагонів було відвантажено для потреб облавтодорів, на шкоду іншим споживачам.
За обсягами відвантаження солі для посипання доріг ДП «Артемсіль» повністю виконує взяті на себе зобов'язання, задекларовані в тристоронньому меморандумі про співпрацю з ПАТ «ДАК» «Укравтодором» та ПАТ «Укрзалізницею». Крім того, за рахунок коштів держпідприємства фінансується залізничний тариф і здійснюється кредитування «Укравтодору».
Незважаючи на недостатнє забезпечення рухомим складом, за 9 місяців 2017 року держпідприємством було реалізовано 1,2 мільйона тонн солі. Обсяг виробництва на 13,8% більше запланованих показників і незначно перевищує показник минулого року. Зростання обсягів виробництва відбувається завдяки збільшенню експорту солі. Результати роботи могли бути і більш високими за умови кращого забезпечення рудників «Артемсолі» вагонами.
З початку жовтня на підприємстві склалася критична ситуація із забезпеченням критими вагонами, які використовуються для перевезення харчової солі. Сьогодні ДП «Артемсіль» має в наявності лише 15% від необхідної кількості цього виду рухомого транспорту. Керівництво і трудовий колектив сподіваються на швидке вирішення питання щодо забезпечення вагонами, так як подальша результативна робота єдиного українського солевидобувного підприємства і загальна ситуація на ринку безпосередньо залежать від цього.
Зі свого боку ДП «Артемсіль» намагається вирішити цю проблему шляхом взаємодії з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» і Міністерством інфраструктури. Також підприємство змушене співпрацювати з приватними логістичними компаніями, вартість послуг яких вище, ніж у державного перевізника. Але і ці заходи не дозволяють повністю забезпечити державне підприємство рухомим складом.
Нагадаємо, що основним постачальником вагонів для ДП «Артемсіль» є ДП «Центр транспортної логістики» (ЦТЛ).
ДП «Артемсіль» критично бракує вагонів
2017-10-05 13:40:45
Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.
WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open. WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch. OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy. Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна. |
Related News / Новини рубрики:
Ukraine sets new records for frozen raspberry exports
Іспанія як головний імпортер українського зерна: що варто врахувати Україні при експорті Ukraiński cukier drożeje: przyczyny i perspektywy na rok 2025 Le marché hypothécaire de l'Ukraine : où sont émis le plus grand nombre de prêts et comment fonctionne le programme eOsel Ukrzaliznytsia wird im Jahr 2025 4,4 Milliarden UAH für die Modernisierung von Personenkraftwagen erhalten В Україні знову дорожчає автогаз: що відомо про зростання цін Верховна Рада ухвалила закон для збільшення доступного житла для переселенців Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 20.11.2024 Zełenski był inicjatorem opracowania specjalnych warunków podatkowych dla miast przygranicznych Licenciements massifs chez Boeing : l'entreprise va supprimer 2 500 postes |