Аналітичне агентство Brand Directory провело дослідження, щоб з'ясувати, які бренди цінуються найбільше в 2022 році, і склало рейтинг Brand Finance Global 500. У списку компаній, чий бренд цінується високо, переважають американські (49%) і китайські компанії 19% (загалом дві третини всього числа).
Бренд Apple визнаний найдорожчим — його оцінили в $355,1 млрд (зростання за рік склало 35%). У звіті Brand Directory сказано, що це найвища вартість бренду, коли-небудь зареєстрована в рейтингу Brand Finance Global 500. Аналітики вважають, що Apple вдалося покращити впізнаваність свого бренду завдяки просуванню сервісів Apple Pay та Apple TV, успішним випуском нових iPad та iMac, а також AirTag.
Amazon і Google посіли друге і третє місця в рейтингу — їхні бренди оцінили в $350,3 млрд і $263,4 млрд.
TikTok названо брендом, що найшвидше зростає у світі. Вартість цього бренду збільшилася на 215%, і це викликано великим попитом на споживання контенту в інтернеті.
В Європі найвищу оцінку Brand Directory отримали автовиробник Mercedes-Benz ($60,7 млрд) та оператор зв'язку Deutsche Telekom ($60,1 млрд).
ІТ-компанії переважають на світовому ринку. У роздрібної торгівлі та фармацевтики теж сильні позиції, а туризм через епідемію коронавірусу переживає не найкращі часи.
Рейтинг найдорожчих брендів 2022 року
1 – Apple
2 – Amazon
3 – Google
4 – Microsoft
5 – Walmart
6 – Samsung Group
7 – Facebook
8 – ICBC (Industrial and Commercial Bank of China)
9 – Huawei
10 – Verizon
Андрей Квятковский
e-finance.com.ua