Набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі.
Як повідомляють у пресслужбі ПФУ, вони затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 01.06.2022 № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».
«15 липня 2022 року, набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 1 червня 2022 року № 8-3 „Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок“», — сказано в повідомленні.
Що передбачають нові правила
Зокрема, вони передбачають можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб.
Документом визначено структуру xml-файлу, у вигляді якого подаються відомості.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність подавати відомості повторно є лише у разі виправлення раніше поданих неточних даних.
Для створення електронних трудових книжок подаються відомості — особисто чи через уповноваженого представника:
у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.
Інф. finance.ua
e-finance.com.ua