• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Податкові новини (ДПС у Дніпропетровській області) 15.12.2023
    2023-12-16 11:52:30

    До уваги фінансових агентів!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/736629.html  повідомила.
    З метою забезпечення належної інформаційно-роз’яснювальної кампанії з питань імплементації Загального стандарту звітності  CRS та у зв’язку з наближенням 31.12.2023 – дати, до якої фінансові агенти, що станом на 30 червня 2023 року відповідали критеріям підзвітних фінансових установ (далі – ПФУ), зобов’язані стати на облік у контролюючому органі відповідно до пункту 393.3 статті 393 Податкового кодексу України до 31 грудня 2023 року, ДПС публікує роз’яснення Міністерства фінансів України з окремих питань виконання підзвітними фінансовими установами вимог Загального стандарту звітності CRS.
    Роз’яснення ґрунтується на положеннях Податкового кодексу України та іншого законодавства, що впроваджує Загальний стандарт звітності CRS.
    Зокрема, в роз’ясненні Мінфіну висвітлено та надано відповіді на такі питання:
    - У який строк ПФУ вперше подає заяву про взяття її на облік у контролюючому органі (ДПС)?
    - Як визначається дата набуття статусу ПФУ для інститутів спільного інвестування (далі – ІСІ), утворених до та після 1 липня 2023 року?
    - Чи зобов’язаний ставати на облік як ПФУ пайовий інвестиційний фонд до визнання його таким, що відповідає вимогам щодо мінімального обсягу активів?
    - Чи потрібно щодо новоствореного ІСІ аналізувати структуру активів та доходів за три роки для встановлення статусу ПФУ?
    - Як визначається дата набуття статусу ПФУ для недержавних пенсійних фондів (далі – НПФ), утворених до та після 1 липня 2023 року? Хто подає заяву про взяття на облік НПФ, який є ПФУ?
    - Чи потрібно ставити ІСІ/НПФ на облік як ПФУ, якщо рішення щодо припинення діяльності ІСІ/НПФ прийняте до 1 липня 2023 року?
    - Чи підлягає взяттю на облік як ПФУ організація, яка є юридичною особою, у випадках, якщо рішення щодо її припинення (ліквідації) прийняте: до 1 липня 2023 року або у період з 1 липня 2023 року по 31 грудня 2023 року?
    - Як визначається дата закриття останнього підзвітного рахунку для ІСІ/НПФ, щодо яких розпочато процедуру припинення?
    Детальніше ознайомитись з розʼясненням можна за посиланням:
    https://tax.gov.ua/baneryi/crs/rozyasnennya/listi/78632.html
    Текст Загального стандарту звітності CRS українською та англійською мовами, коментар до нього, а також презентаційні матеріали та інші роз’яснення розміщено на вебпорталі ДПС та офіційному сайті Мінфіну.
    Впровадження Загального стандарту звітності CRS здійснюється за підтримки Програми Європейського Союзу з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM).


    До уваги платників податків податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (юридичні особи)!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    Форма податкової декларації податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Форма декларації) затверджена наказом Міністерства фінансів України 10 квітня 2015 року № 408.
    У Формі декларації у примітках до заповнення вказано, що невід'ємною частиною податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є додатки. Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов'язання за відповідним видом об'єкта(ів) оподаткування. За відсутності у платника відповідного виду об'єкта оподаткування тип додатка, в якому обчислюється податкове зобов'язання для такого виду об'єкта оподаткування, до декларації не додається.
    Також слід зазначити, що сплата до бюджету та облік нарахованих (задекларованих) податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, здійснюється за видами об’єктів нерухомого майна.
    У постанові Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2021 року № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» (далі – Постанова) визначено, що перелік податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету визначається відповідно до переліку кодів бюджетної класифікації, які вказані в додатку до Постанови.
    Класифікатор доходів бюджетів затверджено наказом Міністерства фінансів України 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію», де визначено код та найменування податку:
    18010100 – податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості,
    18010400 – податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості.
     
    Наприклад, платник податків подав податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з додатком у частині об’єкту житлової нерухомості, при цьому у нього у власності перебуває об’єкт нерухомого майна нежитлової нерухомості. Така дія в подальшому призвела або призведе до виникнення податкового боргу.
    Виникає питання: як заповнити уточнюючу податкову декларацію в такому випадку?
    Відповідно до статті 50 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації у разі якщо у майбутніх податкових періодах самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації.
    А саме: платник податків зобов’язаний подати уточнюючу податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за відповідний період шляхом уточнення раніше узгодженого податкового зобов’язання в частині об’єкту житлової нерухомості (зменшити) та задекларувати (уточнити) податкове зобов’язання за об’єкт нежитлової нерухомості (збільшити). Отже, до уточнюючої податкової декларації платником податків має бути подано обидва додатки.
    Приклад заповнення уточнюючої декларації у зазначеній ситуації наведено у додатках.
    Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням

    https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/736473.html


    Комунікаційна податкова платформа – дієвий механізм оперативної взаємодії з інститутами громадянського суспільства і бізнес-асоціаціями

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) нагадує, що для оперативного зворотного зв’язку з платниками в ГУ ДПС працює Комунікаційна податкова платформа (далі – КПП).
    Звернення від представників інститутів громадянського суспільства і бізнес-асоціацій приймаються на електронну скриньку КПП ГУ ДПС за електронною адресою dp.ikc@tax.gov.ua.
    Є нагальні питання стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, чи маєте пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою – звертайтесь на КПП!


    Про оподаткування благодійної допомоги внутрішньо переміщеним особам під час зустрічі з громадськістю

    Днями за зверненням громадської організації на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у форматі онлайн проведено зустріч з питань оподаткування виплат благодійної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
    Спілкувались про порядок оподаткування благодійної допомоги, наданої внутрішньо переміщеним особам та відображення її у податковій звітності, роз’яснили норми законодавства, які регламентують благодійну допомогу, про отримання податкової знижки, зокрема для внутрішньо переміщених осіб.
    Податківці проінформували, що запроваджено мобільний застосунок «Моя податкова», який є зручним інструментом для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби.
    Захід пройшов змістовно та продуктивно.


    Особливості трудових відносин у воєнний час

    Такою була тематика зустрічі з підприємствами м. Дніпра, організована Інспекцією з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради.
    В заході прийняли участь фахівці державних органів та органів місцевого самоврядування Дніпропетровщини.
    Роботодавцям нагадали про необхідність дотримуватися вимог трудового законодавства та легалізувати трудові відносини зі своїми працівниками. Отже, це і соціальний захист працівників і стабільні надходження до бюджету.
     «Забезпечення умов для платників працювати виключно у правовому полі та сумлінно сплачувати податки і збори», - зазначив заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Максим Яіцький.
    Працюємо разом задля Перемоги!


    РРО/ПРРО: інформаційні зустрічі податківців з бізнесом Дніпропетровщини тривають

    Податкова служба Дніпропетровщини активно взаємодіє з платниками, зокрема продовжує інформувати з питань застосування РРО/ПРРО.
    Нещодавно податківці провели зустрічі з підприємцями, які провадять свою господарську діяльність у м. Новомосковську (вулиці Калнишевського, Велика Ковалівка та Зіни Білої), у м. Кривому Розі (вул. Калнишевського), у м. Павлограді (вул. Леоніда Каденюка) та с. Варварівці Славгородської ТГ Синельниківського району.
    У фокусі уваги – порядок реєстрації, правила використання РРО/ПРРО та відновлення відповідальності у разі проведення розрахункових операцій без застосування реєстраторів розрахункових операцій.
    Інформуємо, роз’яснюємо, консультуємо – комунікації з платниками тривають!


    Сплата платниками Дніпропетровщини єдиного внеску має позитивну динаміку

    У січні – листопаді 2023 року платники Дніпропетровщини до державних цільових фондів спрямували понад 28,4 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок). Надходження збільшились у порівнянні з відповідним періодом 2022 року на понад 3,9 млрд грн або майже на 16 відсотків. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
    За словами керівника податкової служби області, сьогодні надзвичайно важливим є забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджетів. Своєчасна сплата податків, зборів і платежів надає можливість ефективно функціонувати бюджетній сфері.
    «Дякуємо нашим платникам за роботу і сумлінне поповнення бюджетів. Не зупиняємось, продовжуємо згуртовано працювати задля нашої Перемоги!» - зазначила Наталя Федаш.


    Понад 12,6 млн грн туристичного збору отримали місцеві бюджети Дніпропетровщини з початку поточного року

    З початку 2023 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло понад 12,6 млн грн туристичного збору (далі – збір). Надходження збільшились на 3,9 млн грн, або на 44,8 відсотків у порівнянні з січнем – листопадом 2022 року.
    Нагадуємо, що податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому – до 28 (29) включно) на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради.
    Податкові агенти, які сплачують збір авансовими внесками, відображають у податковій декларації за звітний (податковий) квартал суми нарахованих щомісячних авансових внесків. При цьому остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується такими податковими агентами у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.


    До уваги фізичних осіб, які подають податкову декларацію про майновий стан і доходи!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Міністерством фінансів України наказом від 28.08.2023 № 467 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 18.10.2023 за №1817/40873) (далі – Наказ № 467) внесено зміни до:
    - форми податкової декларації про майновий стан і доходи;
    - Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
    Наказ № 467 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 30.11.2023  № 96 і він набере чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування, а саме: 30 грудня 2023 року.


    Для включення до Реєстру неприбуткових установ і організацій до контролюючого органу платником подається реєстраційна заява

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
    З метою включення до Реєстру неприбуткових установ і організацій неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою № 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, зі змінами (далі – Порядок) і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зі змінами (далі – Закон № 755)).
    Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:
    - особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
    - поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
    - засобами електронного зв’язку в електронній формі у порядку, визначеному законодавством;
    - державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу в разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему оподаткування неприбуткової організації (п. 6 Порядку).
    При цьому повідомляємо, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків. Тобто для включення до Реєстру неприбуткова організація може подати до будь-якої державної податкової інспекції або територіального органу ДПС незалежно від місця обліку платника податків реєстраційну заяву за формою № 1-РН і засвідчені підписом керівника або представника такої неприбуткової організації копії установчих документів неприбуткової організації (у разі якщо установчі документи не оприлюднено на порталі електронних сервісів відповідно до Закону № 755).
    За результатами розгляду реєстраційної заяви за формою № 1-РН та документів, що додаються до неї, або на підставі відомостей, отриманих з Єдиного державного реєстру, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, виключення неприбуткової організації з Реєстру, зміну ознаки неприбутковості.
    Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру за умови відповідності такої організації вимогам, визначеним п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (п. 7 Порядку).
    Зауважуємо, що пункт 133.4 ст. 133 Кодексу на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану застосовується з урахуванням положень п. 63 підрозділу 4 розділу ХХ Кодексу.
    Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру в разі, зокрема, подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених п. 6 Порядку, невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим п. 133.4 ст. 133 Кодексу.
    У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, або з дня отримання відомостей з Єдиного державного реєстру внести до Реєстру відповідний запис про включення такої неприбуткової організації до Реєстру.
    У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості, або для виключення неприбуткової організації з Реєстру, контролюючим органом готується відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку у двох примірниках, один з яких вручається такій організації у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу, а другий залишається в контролюючому органі.
    Після отримання рішення про відмову у включенні (повторному включенні) до Реєстру, неприбуткова організація може усунути недоліки та повторно подати документи до контролюючого органу відповідно до п. 6 Порядку, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких контролюючим органом не висловлено зауважень. Повторно надіслана реєстраційна заява розглядається в строки, зазначені в абзаці першому п. 8 Порядку.


    Чи існують обмеження щодо здійснення видів діяльності ФОП на загальній системі оподаткування?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до ст. 42 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV із змінами та доповненнями підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Згідно із ст. 42 Конституції України від 28 червня 1996 року № 254к/96-ВР із змінами та доповненнями кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Перелік видів діяльності, які не має право здійснювати фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування визначений у ст. 4 Закону України від 07 лютого 1991 року № 698-ХІІ «Про підприємництво» із змінами та доповненнями.


    Особливості зазначення форм розрахунків та їх видів

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що на сьогодні існує лише 2 форми розрахунків готівкова та безготівкова.
    У свою чергу безготівкова форма розрахунків не передбачає приймання готівкових коштів (купюр та монет), що є фундаментальною ознакою готівкової форми.
    У свою чергу, та як правило притаманні обом формам розрахунків, може бути, зокрема, продаж товарів:
    • у кредит;
    • на умовах після плати;
    • з відстроченням чи розстрочення платежів;
    • та інші види розрахунку, які більш якісно характеризують правовідносини, що склались між покупцем та продавцем.


    Закон України № 3453: які платники включаються до плану-графіка проведення документальних планових перевірок?

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 08.12.2023 набрав чинності Закон України від 09 листопада 2023 року № 3453-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок».
    З урахуванням змін, внесених, зокрема, до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), з 1 грудня 2023 року по 31 грудня 2024 року включно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 та 2024 роки можуть бути включені виключно:
    1. Платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції;
     2. Платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес);
    3. Платники податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги;
    4. Нерезиденти, які здійснюють/здійснювали в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, та/або відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва нерезидента, які відповідають хоча б одному з таких критеріїв: рівень зростання податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень зростання доходів платника податків; декларування нарахованої заробітної плати за відсутності декларування об’єкта оподаткування податком на прибуток або декларування доходу, звільненого від оподаткування відповідно до міжнародного договору України;
    5. Інші платники податків, які на основі показників, сформованих за підсумками 2021 календарного року, відповідають хоча б одному з таких критеріїв:
    - рівень сплати податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі. Цей критерій не поширюється на платників єдиного податку;
    - рівень сплати податку на додану вартість на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень сплати податку у відповідній галузі. Цей критерій не поширюється на платників податків, у яких операції з вивезення товарів за межі митної території України становлять 25 і більше відсотків загального обсягу постачання та одночасно рівень сплати податку на прибуток становить не менше 50 відсотків рівня сплати податку на прибуток у відповідній галузі;
    - дебіторська заборгованість перевищує кредиторську заборгованість більше ніж у два рази;
    - загальна сума витрат, відображених у податковій декларації про майновий стан і доходи, становить 75 або більше відсотків суми загального річного доходу, задекларованого у такій декларації, за умови що сума загального річного доходу, отриманого від провадження підприємницької діяльності, становить 10 мільйонів гривень і більше;
    - нарахування та/або виплата податковим агентом – юридичною особою доходів у вигляді заробітної плати в розмірі менше середньої заробітної плати у відповідній галузі у відповідному регіоні (за основним місцем обліку в територіальному органі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику).
    Внесення змін до плану-графіка може здійснюватися щомісячно з урахуванням обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), наявності/відсутності безпечних умов для проведення перевірок.
    Норми визначені п. п. 69.35 прим.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу.


    До уваги платників ПДВ, які реорганізовуються!

    Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    Відповідно до п. 200прим.1.3 ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) сума Σ накл. Платника податку на додану вартість (далі – податок), реорганізованого шляхом поділу (з якого здійснюється виділ), сформована на момент державної реєстрації припинення юридичної особи правонаступника, використовується під час обрахунку суми Σ накл.  правонаступника такого платника податку пропорційно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом.
    Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (далі – Порядок № 569) встановлено, що сума податку (Σ накл.) платника податку, реорганізованого шляхом приєднання, злиття, перетворення, сформована на дату державної реєстрації припинення юридичної особи, використовується під час обчислення суми податку (Σ накл.) правонаступника такого реорганізованого платника податку за умови повідомлення таким реорганізованим платником податку контролюючого органу відповідно до п.п.  16.1.10 п. 16.1 ст. 16 Кодексу та з урахуванням результатів проведеної згідно з  п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Кодексу перевірки.
    Форма Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку в СЕА ПДВ та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізовується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) (далі – Заява) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» (зі змінами) (далі – Наказ № 21).
    Сума податку (Σ накл.) платника податку, що реорганізовується шляхом поділу (з якого здійснюється виділ), зазначається таким платником податку у Заяві (таблиця 4 додатку 4) відповідно до розподіленої частки майна згідно з розподільчим балансом, яка подається у складі податкової декларації з податку із зазначенням платників податку – правонаступників.
    Сума податку (Σ накл.) платника податку, що є правонаступником платника податку, якого реорганізовано, зазначається таким платником податку – правонаступником у заяві відповідно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом, яка подається у складі податкової декларації з податку із зазначенням платників податку, яких реорганізовано. Така Заява (таблиця 5 додатку 4) подається після підтвердження суми податку (Σ накл.) документальною перевіркою контролюючого органу.
    При заповненні податкової звітності платнику податку, що реорганізовується, та правонаступнику слід звернути увагу на відповідність показників у таблицях 4 та 5 додатку 4 до декларації, зокрема:
    - суми (Σ накл.), зазначені у кол. 3 таблиці 5 додатка 4, повинні відповідати сумі (Σ накл.), зазначеної у кол. 3 таблиці 4 додатка 4  платника податку, що реорганізується;
    - реєстраційна сума (Σ накл.), зазначена у кол. 4 таблиці 5 додатка 4, повинна відповідати сумі ліміту (Σ накл.) платника податку, що реорганізується згідно з часткою, зазначеною ним у розподільчому балансі/передавальному акті, з урахуванням винесених податкових повідомлень-рішень за наслідками проведеної контролюючим органом  документальної перевірки платника, що реорганізується.
    Зазначені правонаступником у графах 5 та 6 таблиці 5 додатку 4 дата, номер акту (довідки) перевірки повинні відповідати даті та номеру акту (довідки) перевірки, зазначеному платником у таблиці 3 (графи 6 та 7) додатку 2 до Декларації, а також номеру та даті акту перевірки, складеному контролюючим органам по платнику, що реорганізується.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.