Кількість зареєстрованих в Україні РРО/ПРРО наближається до 1 млн
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Протягом минулого року сумлінні платники податків додатково зареєстрували понад 101 тисячу РРО/ПРРО. Це збільшило кількість фіскалізованих місць, де проводяться розрахунки за товари. Загалом вже зареєстровано понад 953 тисячі РРО/ПРРО.
Правильні розрахунки в роздрібній торгівлі забезпечують чесну конкуренцію, бюджетні надходження та захист прав споживачів.
Чому це важливо?
- Для споживачів – це гарантія безпеки покупки. Кожен може перевірити справжність чека онлайн в Електронному кабінеті. Це вкрай актуально для інтернет-магазинів, адже фіскальний чек дозволяє підтвердити покупку та повернути товар за необхідності.
- Для бізнесу – полегшує контроль залишків товарів і дозволяє працювати в рівних та прозорих умовах без недобросовісної конкуренції.
- Для держави – збільшення податків для фінансування важливих потреб. Насамперед йдеться про підтримку військових та надання соціальної допомоги громадянам.
Дякуємо всім, хто чесно платить податки та підтримує Україну у важкий час!
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/867884.html
5 материнських компаній України подали Звіти CbC за 2023 рік
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/867388.html повідомила.
Станом на 1 січня 2025 року 5 українських платників, які є материнськими компаніями міжнародних груп компаній (МГК), подали Звіт у розрізі країн (Country-by-Country Report, CbC) за 2023 фінансовий рік.
Вони працюють у таких галузях:
- нафтогазова
- електроенергетична
- сільське господарство
- залізничні перевезення
- виробництво транспортних засобів
До складу цих МГК входять 143 компанії, з яких лише 11 (8 %) не є резидентами України. Ці учасники МГК зареєстровані, зокрема, в Австрії, Бельгії, Кіпрі, Польщі, Словаччині, Швейцарії.
Звіт CbC – складова трирівневої документації з трансфертного ціноутворення.
Обмін Звітами CbC здійснюється в автоматичному режимі. Таким чином податкові органи отримують комплексні дані про діяльність МГК у різних юрисдикціях.
31 грудня 2024 року завершився термін подання Звіту CbC за 2023 рік.
Державна податкова служба України (ДПС) перевіряє своєчасність та правильність подання Звіту CbC. У разі несвоєчасного подання або помилок у звіті, ДПС надсилає письмове повідомлення платнику.
Платник зобов’язаний не пізніше 30 календарних днів з дня отримання повідомлення ДПС:
- подати уточнений Звіт CbC із виправленнями
або
- надати пояснення.
Штрафи за порушення
1. Неподання Звіту CbC:
1 000 прожиткових мінімумів (ПМ) для працездатної особи станом на 1 січня звітного року (пункт 120.3 статті 120 Податкового кодексу).
2. Несвоєчасне подання (у тому числі уточнюючого Звіту CbC):
10 ПМ за кожен день прострочення, але не більше 1 000 ПМ року (пункт 120.6 статті 120 Податкового кодексу).
3. Відсутність у звіті інформації про учасника МГК відповідно до вимог статті 39 Податкового кодексу (пункт 120.4 статті 120 Податкового кодексу):
1 % від доходу такого учасника, але не більше 1 000 ПМ.
4. Недостовірні дані (пункт 120.5 статті 120 Податкового кодексу):
200 ПМ штрафу.
Якщо уточнений Звіт CbC не подано протягом 30 календарних днів з дня отримання повідомлення ДПС, компанія отримує штраф за кожен день прострочення, починаючи з 31-го календарного дня.
Якщо платник самостійно або не пізніше 30 календарних днів з дня отримання повідомлення ДПС виправив помилки, що не вплинули на ідентифікацію: держави/території учасників МГК та/або юрисдикції подання Звіту CbC та/або кожного з учасників МГК, – штраф за недостовірні дані не застосовується.
Податок на прибуток підприємств: платники Дніпропетровщини поповнили загальний фонд держбюджету на понад 126,0 млн гривень
Протягом січня 2025 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 126,0 млн грн податку на прибуток підприємств. Як підкреслив в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Сергій Лисеюк, у порівнянні з січнем минулого року надходження виросли на понад 52,3 млн грн, або майже на 71 відсоток.
Очільник податкової служби регіону подякував платникам за своєчасне наповнення бюджетів та звернув увагу, що податкова служба сьогодні спрямовує свою діяльність на тісну взаємодію з суб’єктами господарювання задля системного вирішення проблем бізнесу.
«Податківці приділяють особливу увагу удосконаленню комунікацій з платниками. Діалог допомагає бути в курсі питань, які виникають у бізнеса під час здійснення господарської діяльності. Впровадження системи управління податковими ризиками дотримання податкового законодавства дасть змогу допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок під час заповнення звітності та сплати податків, максимально спростити процес звітування та сплати, мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства. Працюємо разом для стабільності і розвитку економіки!» – зазначив Сергій Лисеюк.
Понад 18,9 млн грн рентної плати – внесок платників Дніпропетровщини
до загального фонду державного бюджету
Впродовж першого місця поточного року до загального фонду держбюджету платники Дніпропетровської області спрямували понад 18,9 млн грн рентної плати.
Звертаємо увагу, що 19.02.2025 – останній день сплати за ІV квартал 2024 року рентної плати
● за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини;
● за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин;
● за спеціальне використання води;
● за спеціальне використання лісових ресурсів.
Понад 3,6 млн грн – надходження від платників збору за місця для паркування транспортних засобів до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
У січні поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від платників збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло понад 3,6 млн гривень.
Нагадуємо, що для зручності та допомоги платникам податків при складанні податкової звітності Державна податкова служба України розробила відеоролик «Заповнення податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів».
Переглянути відеоролик можна тут https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/10717.html.
Заяву про внесення змін до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального
можна подати в електронній формі
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до ст. 35 Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями) у разі якщо після отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності у ліцензіата відбулися зміни у відомостях, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального (далі – Єдиний реєстр), такий ліцензіат зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дня настання події, що спричинила відповідні зміни, подати до органу ліцензування заяву про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі.
Заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності подається до органу ліцензування, що прийняв рішення про надання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, крім випадку зміни місцезнаходження ліцензіата.
У разі зміни місцезнаходження ліцензіата заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі, подається до органу ліцензування за новим місцезнаходженням такого ліцензіата (для ліцензій на право оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним – до органу ліцензування за місцем провадження діяльності).
Заява про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, що подається в паперовій формі, підписується заявником та скріплюється печаткою (за наявності). На заяву, що подається в електронній формі, накладаються кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка (за наявності) заявника.
Заява, зокрема, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі подається заявником до органу ліцензування у паперовій або електронній формі в порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України.
Платники податку, які є користувачами Електронного кабінету, мають можливість у меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету надіслати лист, який містить заяву про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі, разом з необхідними документами для внесення змін (далі – лист).
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС в Електронний кабінет надходить інформація про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації листа в органі ДПС, до якого даний лист направлено.
Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 (зі змінами).
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
За якими ідентифікаторами форм податковий агент подає
в електронному вигляді Розрахунок та додаток 4ДФ до Розрахунку?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу.
Відповідно до п. 4 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 із змінами та доповненнями електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС.
На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів розміщені електронні форми:
Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 із змінами та доповненнями за ідентифікаторами форм J0500110 (для юридичних осіб) та F0500110 (для фізичних осіб) та додатків до нього, зокрема:
додатку 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за ідентифікаторами форми F/J0510410 (F – для фізичних осіб, J – для юридичних осіб).
Розрахунок за вказаними ідентифікаторами форм перший раз подається за звітний (податковий) період – січень 2025 року починаючи з 01.01.2025.
До якого контролюючого органу ФОП на загальній системі оподаткування подає податкову декларацію про майновий стан і доходи з додатками та куди сплачує ПДФО та військовий збір у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району?
ФОП змінив податкову адресу, пов’язану зі зміною адміністративного району: куди подавати звітність і платити ПДФО та військовий збір?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування подають до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені ПКУ для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.
Авансові внески з податку на доходи фізичних осіб розраховуються платником податку самостійно, крім випадку, визначеного п.п. 177.5.1 прим. 1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, згідно з фактичними даними обліку доходів і витрат, що ведеться згідно з п. 177.10 ст. 177 ПКУ, без врахування доходів і витрат, визначених абзацом третім п. 177.10 ст. 177 ПКУ, кожного календарного кварталу та сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується (п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ).
Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі (п. 45.1 ст. 45 ПКУ).
Згідно з абзацом другим частини п’ятої ст. 78 Бюджетного кодексу України від 08 липня 2010 року № 2456-VI із змінами та доповненнями у разі зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання та його реєстрації як платника податків за новим місцезнаходженням сплата визначених податковим законодавством загальнодержавних податків і зборів, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцевих податків і зборів здійснюється за місцем попередньої реєстрації платника податків до закінчення поточного бюджетного періоду.
Пунктом 10.13 розд. X Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588) визначено, що платник податків, який згідно з п. 10.2 розд. X Порядку № 1588 має сплачувати за попереднім місцезнаходженням податки і збори, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцеві податки і збори, після взяття на облік в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку) обліковується до кінця бюджетного періоду (календарного року) в контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) із відповідною ознакою.
Пунктом 10.2 розд. X Порядку № 1588 встановлено, що у разі зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання та його реєстрації як платника податків за новим місцезнаходженням сплата визначених податковим законодавством загальнодержавних податків і зборів, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцевих податків і зборів здійснюється за місцем попередньої реєстрації платника податків до закінчення поточного бюджетного періоду.
Якщо внаслідок зміни місцезнаходження юридичної особи або фізичної особи – підприємця змінюється територія територіальної громади, такий платник податків обліковується:
із визначенням кодів територій територіальної громади згідно з КАТОТТГ за попереднім та новим місцезнаходженням платника податків;
до закінчення бюджетного періоду з ознакою щодо сплати за попереднім місцезнаходженням податків і зборів, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцевих податків і зборів.
Пунктом 4 розд. І Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 зі змінами і доповненнями (далі – Інструкція № 859) передбачено, що фізична особа – платник податку (фізична особа – резидент, яка отримує доходи як із джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи; фізична особа – нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні) подає податкову декларацію за звітний (податковий) період в установлені ПКУ строки до контролюючого органу за своєю податковою адресою (за якою її взято на облік як платника податку у контролюючому органі). Платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) подають розрахунок про нарахування єдиного внеску в складі податкової декларації у випадках, визначених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями у строки та порядку, встановлені ПКУ.
Податкова декларація складається з восьми розділів, які подаються на одному двосторонньому аркуші формату A4, та дев’яти додатків до неї, що містять розрахунки окремих видів доходів (витрат) та сум нарахованого єдиного внеску (п. 1 розд. ІІ Інструкції № 859).
Отже, у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування:
- подає податкову декларацію з додатками за новим місцезнаходженням;
- сплачує податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до відповідних бюджетів за попереднім місцезнаходженням до закінчення поточного бюджетного року.
Яким суб’єктам господарювання необхідно придбавати ліцензію
на право зберігання пального?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що згідно з ст. 28 Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 3817).
Зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання за наявності ліцензії на право зберігання пального або на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки.
Суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки на кожне місце зберігання пального.
Суб’єкт господарювання має право зберігати власне пальне та пальне, що належить іншому суб’єкту господарювання, без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідну ліцензію.
Ліцензія на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
1) підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
2) підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
3) суб’єктами господарювання для зберігання пального для власних виробничо-технологічних потреб, яке використовується виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і не реалізується в місцях оптової або роздрібної торгівлі.
Суб’єкти господарювання здійснюють зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки у споживчій тарі кожна об’ємом до 60 літрів включно без отримання ліцензії на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки.
Відповідно до п. 24 розд. ХІІІ «Перехідні положення» Закону № 3817 на період дії воєнного стану в Україні, та протягом 30 днів з дня його припинення або скасування:
1) суб’єкт господарювання має право зберігати пальне, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі до 2000 літрів на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенераторною установкою, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензії на право зберігання пального, результатів надання інших адміністративних послуг);
2) зберігання пального, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі понад 2000 літрів на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенераторною установкою, здійснюється суб’єктом господарювання на підставі декларації про провадження господарської діяльності із зберігання пального, яка безоплатно подається до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Чи необхідно під час зняття з обліку в контролюючих органах
закривати всі рахунки юридичної особи?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Частиною третьою ст. 111 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV (із змінами та доповненнями) встановлено, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред’явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Відповідно до п. 11.9 розд. XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями визначено, що з метою забезпечення закриття рахунків/електронних гаманців юридичних осіб, що ліквідуються, контролюючий орган за основним місцем обліку на звернення комісії з припинення (ліквідатора, ліквідаційної комісії тощо) надає перелік рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей відповідної юридичної особи та/або її відокремлених підрозділів, які на момент звернення взяті на облік контролюючими органами та щодо яких не надходили повідомлення про їх закриття.
Інформація про відкриті/закриті у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей рахунки/електронні гаманці, які взяті на облік контролюючими органами, може бути переглянута у приватній частині Електронного кабінету.
Згідно з частиною третьою ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства від 18 жовтня 2018 року № 2597-VIII під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов’язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.
Таким чином, ліквідаційна комісія (ліквідатор) до завершення строку пред’явлення вимог кредиторів закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім одного (ліквідаційного) рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Щодо надання до контролюючого органу повідомлення про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців суб’єкта господарювання
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п. 1 розд. ІІ Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами і доповненнями (далі – Порядок № 721), банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг/емітенти електронних грошей у строк, визначений п. 5 розд. І Порядку № 721, а у випадках, передбачених п. 3 розд. І Порядку № 721, – у терміни, визначені п. 6 розд. І Порядку № 721, подають повідомлення про відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця платника податків (далі – Повідомлення) в електронній формі з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
У разі відкриття/закриття власних кореспондентських рахунків банки направляють Повідомлення у порядку, встановленому Порядком № 721.
У разі відкриття/закриття одного спільного рахунку в цінних паперах/рахунку учасника товариства в обліковій системі часток товариств/рахунку ескроу часток товариства товариств/рахунку ескроу часток товариства для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери/частка товариства, Повідомлення направляються щодо кожного платника податків окремо із зазначенням у Повідомленнях спільного рахунку.
Форму та зміст електронних Повідомлень, інформаційного файла та квитанцій наведено в додатку 1 до Порядку № 721.
Адресу Інформаційного порталу ДПС (zvit@sta.gov.ua) розміщено на офіційному вебпорталі ДПС (www.tax.gov.ua).
У разі неможливості подання з технічних причин Повідомлення в електронній формі з використанням технічних засобів електронних комунікацій таке Повідомлення може бути надано або надіслано поштою з повідомленням про вручення в паперовій формі (за формами згідно з додатками 2, 3, 4 до Порядку № 721) у термін, визначений п. 5 розд. І Порядку № 721, у разі відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця, у терміни, визначені п. 6 розд. І Порядку № 721, у разі відкриття/закриття рахунків власника часток товариства в обліковій системі часток товариств/рахунку ескроу часток товариства до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків. У такому разі Повідомлення надається або надсилається разом із супровідним листом, у якому зазначається причина неможливості подання Повідомлення в електронній формі з використанням технічних засобів електронних комунікацій (п. 2 розд. ІІ Порядку № 721).
Згідно з п. 4 розд. ІІ Порядку № 721 контролюючий орган не пізніше ніж на наступний робочий день із дня отримання Повідомлення в електронній формі зобов’язаний надіслати до банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг/емітента електронних грошей з використанням технічних засобів електронних комунікацій електронне Повідомлення-відповідь щодо взяття рахунку/електронного гаманця на облік у контролюючому органі, структура якого визначається згідно з додатком 1 до Порядку № 721. За наявності технічної можливості цілодобового режиму роботи інформаційно-комунікаційної системи ДПС без зупинення її роботи у вихідні дні Повідомлення – відповідь надсилається у цілодобовому режимі, але не пізніше строку, встановленого п. 4 розд. ІІ Порядку № 721. У разі відмови у взятті рахунків/електронних гаманців на облік Повідомлення – відповідь має містити підставу для відмови.
Якщо контролюючий орган протягом строку, визначеного абзацом першим п. 4 розд. ІІ Порядку № 721, не направив повідомлення про відмову у взятті рахунку/електронного гаманця на облік, такий рахунок/електронний гаманець вважається взятим на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою – у час та дату отримання банком, іншою фінансовою установою, небанківським надавачем платіжних послуг/емітентом електронних грошей повідомлення (квитанції) контролюючого органу про підтвердження факту прийняття повідомлення до оброблення.
У разі надходження від банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг/емітента електронних грошей Повідомлення у паперовому вигляді контролюючий орган не пізніше ніж на наступний робочий день із дня отримання Повідомлення зобов’язаний надати або надіслати поштою з повідомленням про вручення до банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг/емітента електронних грошей, у якій відкрито рахунок/електронний гаманець платника податків, корінець повідомлення (додатки 2, 3 до Порядку № 721) з відміткою про взяття рахунку/електронного гаманця на облік або повідомлення контролюючого органу про відмову в узятті на облік рахунку/електронного гаманця платника податків за формою № П2, наведеною в додатку 5 до Порядку № 721, із зазначенням причини відмови (п. 5 розд. ІІ Порядку № 721).
Відповідно до п. 6 розд. ІІ Порядку № 721 датою початку видаткових операцій за рахунком/ електронним гаманцем платника податків (крім банку) у банку, іншій фінансовій установі, небанківському надавачу платіжних послуг/емітенті електронних грошей є дата однієї з подій, що відбулася першою: отримання банком, іншою фінансовою установою, небанківським надавачем платіжних послуг/емітентом електронних грошей Повідомлення – відповіді з відміткою про взяття рахунку/електронного гаманця на облік у контролюючому органі або реєстрації отримання банком, іншою фінансовою установою, небанківським надавачем платіжних послуг/емітентом електронних грошей корінця Повідомлення з відміткою про взяття рахунку/електронного гаманця на облік у контролюючому органі, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з п. 4 розд. ІІ Порядку № 721.
Реєстр «Пошук фіскального чеку» містить інформацію
про фіскальний чек, створений ПРРО
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Інформація про фіскальний чек створений програмним реєстратором розрахункових операцій (далі – ПРРО) міститься на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку».
Пошук фіскального чека створеного ПРРО відбувається аналогічно, як і чека, створеного класичним реєстратором розрахункових операцій (далі – РРО).
Для цього необхідно вказати в параметрах пошуку дані:
номер фіскального чека;
фіскальний номер РРО/ПРРО;
дату та час проведення операції, яка відображена в чеку.
Податкову декларацію про майновий стан і доходи
можна подати за допомогою Електронного кабінету
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що триває Деклараційна кампанія 2025.
Громадяни, які отримували іноземні доходи та перебувають за кордоном, можуть надіслати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) поштою або в електронній формі.
Подати декларацію в електронній формі можна, скориставшись приватною частиною Електронного кабінету.
Так, у режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.
При складанні декларації в Електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.
Використання цього електронного сервісу:
● скорочує час і витрати при поданні декларації;
● мінімізує помилки при заповненні декларації;
● надає можливість подання копій первинних документів, як додаток до декларації, в онлайн-режимі.