ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що антикорупційний проект «Пульс» працює з метою подолання корупції, ліквідації перешкод, що заважають створенню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні громадян із посадовими особами органів Державної фіскальної служби України усіх рівнів.
Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію для подальшого обов‘язкового розгляду.
Так, за січень 2015 року працівниками ДПІ у Шевченківському районі столиці прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 12 інформаційних запитів, з них щодо роботи ДФС – 8, щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 1, щодо перевірки суб’єктів господарювання – 1, щодо роботи Центрів обслуговування платників – 1, щодо реєстрації платником єдиного податку – 1.
На всі звернення оперативно надано відповідь, із заявниками проведено роботу щодо надання роз’яснень та додаткових консультацій.
Також з метою якісного надання адміністративних послуг, вжито заходи щодо забезпечення оперативного реагування на проблеми, з якими звертаються платники податків.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
e-finance.com.ua