Про стан надання швидкої і невідкладної медичної допомоги населенню Одеської області звітував під час апаратної наради обласної державної адміністрації начальник управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації Михайло Бартко.
Начальник управління охорони здоров’я наголосив, що, виконуючи розпорядження голови обласної державної адміністрації Едуарда Матвійчука щодо створення та функціонування на території Одеської області системи екстреної медичної допомоги, у всіх районах області, а також обласному центрі розпочата відповідна робота. Зокрема, місцевими радами прийнято рішення про передачу в обласну власність майна системи невідкладної допомоги в 13 районах області – Ананьївському, Арцизькому, Березівському, Болградському, Білгород-Дністровському, Великомихайлівському, Ізмаїльському, Любашівському, Ренійському, Саратському, Тарутинському, Татарбунарському та Фрунзівському районах. На сесії обласної ради було затверджено статут ДП «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», а також відповідні документи про створення станцій екстреної медичної допомоги в дев’яти територіальних округах, а саме в Ізмаїльському, Арцизькому, Білгород-Дністровському, Біляївському, Комінтернівському, Великомихайлівському, Котовському, Любашівському районах та м. Одесі.
«Такі станції визначені як відокремлені підрозділи, одночасно вони будуть структурними одиницями обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», - пояснив Михайло Бартко.
Він також додав, що протягом 2013 року на надання екстреної медичної допомоги буде виділено 135 млн. грн. Причому в 1-му кварталі цього року на виконання покладених на служби екстреної допомоги завдань буде виділено за рахунок трансферту з обласного бюджету 29 млн. грн. Михайло Бартко зазначив, що станом на даний час вже визначено приміщення під облаштування обласного центру екстреної медичної допомоги та його єдиної регіональної оперативно-диспетчерської служби, обладнаних системою сучасної GPS-навігації для найшвидшого реагування та надання швидкої допомоги.
«Всього планується створити на базі відділень швидкої медичної допомоги 27 підстанцій, а також 52 пункти постійного та тимчасового базування невідкладної допомоги, які будуть підпорядковані підстанціям територіального округу. Для цього необхідно мати 218 бригад швидкої медичної допомоги, у тому числі лікарських, спеціалізованих, фельдшерських, для укомплектування яких необхідно 450 лікарів та 1170 фельдшерів», – пояснив він.
Источник http://www.kmu.gov.ua
e-finance.com.ua