• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Кто будет строить новую ветку киевского метро
    2013-04-06 07:27:02

    З декількох раніше запропонованих сценаріїв обрано комбінований варіант, що передбачає як фінансування під держгарантії України з відстроченням платежу (це одна з умов участі в проекті Внєшекономбанку Росії), так і класичну концесію

    До спорудження нової гілки київського метро може бути залучене ВАТ “Трансинжстрой”, яке в радянський час спеціалізувалося на будівництві секретних ліній Московського метрополітену й підземних бункерів. За словами співрозмовника видання, російська компанія претендує на роль виконавця робіт загальною вартістю $2,25 мільярди і 29 березня вже встигла презентувати у київській мерії свій проект, повідомляє “Коммерсант-Украина”.

    “З декількох раніше запропонованих сценаріїв обрано комбінований варіант, що передбачає як фінансування під держгарантії України з відстроченням платежу (це одна з умов участі в проекті Внєшекономбанку Росії), так і класичну концесію”,— розповів співрозмовник видання.

    Він додав, що наразі столична влада вже веде консультації з Мінфіном про виділення держгарантій, і у випадку позитивного рішення тендер з відбору виконавця проекту буде оголошений упродовж місяця.

    Те, що в мерії презентували проект будівництва метро від ВАТ “Трансинжстрой”, підтвердив і заступник начальника Департаменту економіки й інвестицій київської адміністрації Роман Качур.


    “Офіційного рішення поки немає. Запропоновано чотири варіанти фінансування проекту, остаточний вибір буде залежати від згоди Кабінету міністрів виділити держгарантії”,— сказав він.

    Качур додав, що мерія направила відповідний лист і чекає на рішення.

    “За нашою інформацією, у держбюджеті ліміти на цей рік, які дозволяють вписати цей проект, є”, —  заявив Качур.

    Видання відзначає, якщо Внєшекономбанк візьметься фінансувати проект, то будувати київське метро буде компанія з Росії.

    “У меморандумі Внєшекономбанку записано, що він може кредитувати тільки російські компанії”,— пояснив співрозмовник видання і додав, що зараз тривають консультації щодо відбору кандидатів.

    Раніше в якості потенційних генпідрядників називалися структури співвласника “Мосметробуду” Андрія Бокарьова й колишнього голови ради директорів петербурзького ЗАТ “Вагонмаш” Сергія Кияшка (співвласника “Київметробуду”).

    На останньому етапі з’явився ще один серйозний претендент – ВАТ “Трансінжбуд”, колишнє 10-е управління Головтунельметробуду Міністерства транспортного будівництва СРСР.

    Загальна вартість проекту будівництва нової гілки київського метро оцінюється в $2,25 мільярди. Гілка завдовжки 14,5 км піде із правого берега Дніпра на лівий, у спальні райони, з якими зараз немає достатнього сполучення. Мова йде про будівництво 12 нових станцій. У перспективі ця гілка буде добудована до аеропорту Жуляни.

    Консультанти пропонують розділити проект на два етапи. Перший передбачає будівництво центральної ділянки завдовжки 7,3 км, а також добудову моста через Дніпро, спорудження шести станцій і двох пересадних вузлів — “Подільська” і “Глибочицька”.

    Передбачається, що будівництво цієї ділянки вартістю близько $1,25 мільярда в основному профінансує Внєшекономбанк під держгарантії України.

    Подейкують, що буде також залучений і Промінвестбанк, українська “дочка” Внєшекономбанку.

    Крім того, інтерес до проекту вже виявив Європейський інвестиційний банк.

    Будівництво першого пускового комплексу (ділянка “Райдужна” – “Подільська”) міська влада розраховує завершити до кінця 2015 року.

    Реалізація третього пускового комплексу (довжина – 7 км, шість станцій на лівому березі від станції “Райдужна” і депо) припускає створення консорціуму інвесторів для будівництва й експлуатації інфраструктури ділянки на 25 років на умовах концесії.

    Приблизна вартість –  близько $1 мільярда. Строк будівництва –  2017 рік. При цьому місто має намір внести центральну ділянку концесіонерові в якості капітального гранту.

    Підбиратиме учасників консорціуму інша дочірня структура Внєшекономбанку –  ІК “ВЕБ Капітал”.

     

    http://kiev-forum.org

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.