• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Мост в Киеве не выдерживает нагрузки и распадается на куски
    2013-09-30 06:03:18

    Шулявський шляхопровід, побудований в 1968 році, після кількох пожеж під ним був визнаний аварійним і укріплений спеціальними підпірками, наразі продовжує руйнуватися.

    За словами заввідділом технічної діагностики НДІ ім. Шульгіна Павла Сташука, те, що зараз від шляхопроводу відвалюються шматки бетону, свідчить про те, що ремонтувати його потрібно було давно.
     
    Втім, місцева влада планує розпочати ремонт на Шулявкскому мосту тільки в 2015 році. «Проект обійдеться приблизно в 400 млн грн. Він передбачає будівництво нових з'їздів з шляхопроводу та знесення цеху заводу «Більшовик». Це дуже затратно, в 2014-му ми його не потягнемо, адже почали масштабний ремонт проспекту Перемоги. Ось коли дійдемо до цієї ділянки проспекту, тоді і будемо ставити питання про реконструкцію. Швидше за все, в 2015-му», - каже голова КМДА Олександр Попов.
     
    При цьому експерти вважають, що зволікати з ремонтом не можна, інакше міст може почати руйнуватися.
     
    «Після кількох пожеж під шляхопроводом ми проводили дослідження його технічному стану, але вони до кінця не проведені, - зазначає пан Сташук. - Тоді міст зміцнили потужними металевими підпорами. Зараз саме на них припадає все навантаження переправи і транспорту. Якщо б їх не було, транспорт по ньому не їздив би взагалі. Дочекається він до 2015 року? Навантаження на шляхопровід дуже велике, на ньому, незважаючи на заборону, їздять навіть фури, що дуже негативно позначається на стані переправи».
     
    Однак, КП «Київавтошляхміст», на балансі якого знаходиться шляхопровід, кажуть, що стежать за його станом. «Так, візуально він виглядає непривабливо і вимагає ремонту. Але, за класифікацією аварійності подібних споруд, Шулявський шляхопровід має поки четверту, передаварійну стадію. Думаю, до 2015 року він стоятиме. Страшилки, як у фільмах-катастрофах, з обваленням конструкцій не буде. Останнє комплексне обстеження мосту ми проводили в 2009 році», - говорить начальник КП «Київавтошляхміст» Олександр Левченко.
     
    Як пише видання, фахівці підприємства кожну весну і осінь проводять обстеження шляхопроводу. Там встановлені тимчасові металеві підпори (обладнані пристроями за типом домкратів), вони стоять впритул до балці мосту, на випадок можливого обвалення. За півроку кожна секція від вібрацій транспорту просідає на один-півтора сантиметри, робітники вручну підкручують їх, щоб конструкція не просідала. «Головна біда для шляхопроводу - фури, вагою більше десяти тонн. Саме вони зменшують його довговічність», - говорять в «Київавтошляхмості».
     
    Зокрема, на сьогодні розроблено два проекти реконструкції Шулявського шляхопроводу. Варіант розв'язки від «Київдормістпроект» являє собою традиційний «конюшина» без однієї «пелюстки». Проектом заплановано знесення ливарного цеху заводу «Більшовик», на місці якого з'являться два з'їзди для транспорту від шляхопроводу на проспект Перемоги. За повний знос будівлі доведеться виплачувати компенсацію заводу. У 2008-му її оцінили у 150 млн грн, що практично дорівнює вартості самої розв'язки. У підсумку проект обійдеться місту в 400 млн грн.
     
    Другий проект - інженера Віктора Петрука - передбачає спорудження трирівневої розв'язки: транспорт піде по проспекту Перемоги через тунель. Вулиці Гетьмана і Довженка з'єднані естакадою, а навколо неї організовано круговий рух транспорту. За цим проектом знесуть лише кут заводу, але коштуватиме він набагато дорожче. Який саме проект виберуть для будівництва, в КМДА ще не вирішили.
     
    Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, фахівці «Київміськсвітло» завершили ілюмінації на пішохідному мосту через Дніпро. Тепер у столиці стане ще на один туристичний об’єкт більше.
     
    Як зазначають у відомстві, новітнє обладнання – 4700 світлодіодів – економно споживатиме електроенергію. Ілюмінація відтворюватиме різноманітну кількість програм, керування якими здійснюється за допомогою технології Wi-Fi.

     

    Источник

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.