Щонайменше 30 тисяч мешканців одного з найвіддаленіших київських масивів Теремки тепер добиратимуться в центр – швидко та без заторів. Нова - уже 52-га станція столичної підземки суттєво розвантажить дорожній рух.
Кінцеву зупинку «синьої» гілки метро планували відкрити ще рік тому, та завадили потужні підземні води і плавучі ґрунти, які довелося додатково укріплювати, аби гарантувати безпеку пасажирам.
Відтак, відкриття перенесли на День Києва, згодом на річницю незалежності. Місяць тому Київметробуд заявляв про готовність нової станції на 90%, проте для завершення всіх робіт знадобилося ще 500 мільйонів гривень кредиту.
І ось на День визволення столиці підземку відкрили. Хоча ще до приїзду Президента загортали сміття. А за два дні до того біля переходів поспіхом клали свіжий асфальт.
У Київметробуді напередодні «ФАКТАМ» повідомили – кошторис станції з прокладанням колій – приблизно 1 мільярд 200 мільйонів гривень. Але раптово, вже на відкритті Теремків, кошторис різко зменшився.
«890 кошторис. Це перегони, станції, тупики», - каже директор КП Київський метрополітен Володимир Федоренко.
«830 мільйонів. Там взагалі більше, але ми спростували цю ціну», - говорить генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко.
У метробуді наголошують – попри всі труднощі, вже за місяць візьмуться за нову гілку метро на Троєщину.
«Якщо ми почнемо будувати у грудні, то за три роки треба ввести. Але треба паралельно безумовно робити міст», - каже генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко.
Нову станцію і новий вагон одним із перших оцінив Віктор Янукович. Роботою метробудівців він задоволений.
«Головне - щоб ми не зупинились на розвитку метрополітена. І я пообіцяв декілька років тому, що вони не будуть без роботи. Тобто, ми будували і будемо будувати», - запевнив Президент.
А Крюківський завод отримав замовлення на майже сотню нових вагонів – із них половина піде до столичної підземки, пообіцяв Президент.
Источник
e-finance.com.ua