• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • В Киеве рассказали о самом большом бомбоубежище, где можно спрятаться
    2013-12-11 06:33:17

    Столичний метрополітен має чимало об'єктів і приміщень, крім відкритих щодня пасажирам. Вчора влада взяли на озброєння нову тактику перешкоджання протестам - перекриття центральних станцій метро, нібито за сигналами про замінування. Але заблокувати людям як вхід, так і вихід з підземки - це мала частина того, на що можна використовувати тунелі під Києвом.

    При прокладанні метро були передбачені додаткові лінії і таємні підземні споруди. У разі війни метро може послужити бомбосховищем. На кожній станції існують металеві двері, які в закритому стані здатні витримати навіть ядерний вибух - так звані гермозатвори.

    Біля станції метро "Арсенальна" розташований командний бункер. За часів "холодної війни" між США та СРСР, було вирішено побудувати бункер в самому центрі Києва. Щоб замаскувати будівництво, його почали за будівлею секретного тоді заводу "Арсенал". Роботи вели в три зміни, землю вивозили вночі за місто в накритих брезентом вантажівках. Коли основні роботи з вироблення штолень та спорудження спецблоку були закінчені - СРСР розвалився і про секретне будівництво забули. Збереглися частина маскувальних споруд на поверхні у вигляді звичайної бойлерної та заварений ґратами вихід на перегін "Хрещатик" - "Арсенальна". Ця станція побудована однією з перших і розташована в безпосередній близькості до адміністрації президента і Кабміну. Дослідники-любителі знайшли в тунелі непримітні двері, які привели в укриття, імовірно якраз для українського істеблішменту. Метрополітенівці наявність таких сховків підтверджують, однак відмовляються їх показувати й коментувати цю тему. Також під землею розташовані підземні цехи заводу "Арсенал", які імовірно також пов'язані з системою метрополітену діючою гілкою.

    Радянської оборонною системою також був споруджений підземний бункер Міністерства оборони України під Повітрофлотським проспектом, на глибині 60 м. Тут же знаходиться командний пункт ПВО. Обидва підземні споруди пов'язані з перегінним тунелем метро "Вокзальна" - "Політехнічний Інститут" через спеціальний місток. Його можна помітити, якщо дивитися з вікна поїзда, що їде з "Політеху" на "Вокзальну". У тунелі є спеціальна службова платформа для потреб підземної фортеці.

    Станцію "Львівська брама" почали будувати в 1991-му. До 1997-го роботи зі спорудження вестибюля й платформ були завершені - станції бракує тільки ескалаторного нахилу, який служив би виходом. Терміни закінчення будівництва багаторазово переносили і досі невідомі, хоча станція практично готова.

    Будівництво станції "Теличка" почалося в 1990-х роках, були побудовані дві платформи на ділянці між станцією "Видубичі" і Південним мостом. Роботи припинили в 1992 році. Причина - станція розташована в районі з промислової забудовою з недостатнім пасажиропотоком. Станом на нинішній рік добудова станції не ведеться, проектні роботи також заморожені.

    Будівництво станції "Герцена" теж почалося в середині 1990-х років. Вихід зі станції планували неподалік від Київського мотоциклетного заводу та Інституту міжнародних відносин Але з метою економії і прискорення будівництва лінії від станції відмовилися. "Герцена" вирішили зробити технічною станцією, побудувавши поєднану тягово- знижувальну підстанцію, платформи-містки в перегінних тунелях і аварійний вихід на поверхню.

    Ще один недобудований об'єкт розташований в центрі Києва, у дворі на вулиці Городецького. Це - кинутий шахтний копер. У 1970-х роках тут будували захищений бункер на випадок надзвичайної ситуації, наприклад, атомної війни. Добудувати не встигли. Величезний командний блок повинен був мати три поверхи, а система ходів з'єднувалася з технічними приміщеннями метро "Майдан Незалежності".

    Ще одна секретна споруда розташована під ботсадом поруч з метро "Університет". Телефонно-телеграфна станція заглиблена на рівень станції метро "Університет". Це потужний підземний вузол зв'язку, де кожен день працюють люди.

    Крім трьох ліній - червона, синя, зелена - є ще одна додаткова гілка метрополітену, призначена для службового використання. Службова сполучна гілка - це комплекс технічних тунелів, який використовують для перегонки складів між трьома лініями метро. Довжина - понад 3 км. Поєднує станції метро "Кловська", "Хрещатик" та "Майдан Незалежності", доступ туди строго обмежений.

    Проект Київського метрополітену був затверджений в 1936 році, але через війну роботи було призупинено.

    6 листопада 1960 київська підземка прийняла перших пасажирів. Перша гілка була довжиною 5,2 км - від "Вокзальної" до станції "Дніпро".

    Найглибша станція - "Арсенальна", 105,5 м.

    Источник

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.