Один із наймасштабніших проектів - реконструкція транспортної розв'язки на перетині просп. Перемоги і вул. Гетьмана. Зараз пропускна здатність аварійного Шулявського шляхопроводу - 13-14 тис. автомобілів на годину, після реконструкції очікується 18,4-22,8 тис. авто. Планується знесення кута фасаду цеху №5 заводу «Більшовик», що виходить на проспект Перемоги. Завершити роботи планується до 2017 року. Орієнтовна вартість - 400 млн грн.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід також планується добудувати за три роки. З'їзд з мосту на Набережно-Хрещатицьку є (правобережний підхід). Необхідно побудувати і лівобережний заїзд із Верхнього Валу. Вартість лише цього першого етапу, куди також входить підйом арки над Дніпром, - близько 1 млрд грн. Далі потрібно ще добудувати міст через затоку Десенка, що можна зробити через озеро Райдужне на бульвар Перова або набережною до вулиці Бальзака.
Будівництво розв'язки на Голосіївській площі заплановане на 2015 рік, вартість - 250 млн грн. Попередньо потрібно провести реконструкцію проспекту 40-річчя Жовтня, для цього потрібно буде «відрізати» частину парку, заявив головний інженер «Київдормістпроект» Рашид Халілов. У перспективі проспект хочуть розширити до 6 смуг і побудувати естакаду навпроти входу на ВДНГ. Також передбачається зробити відгалуження в підземному переході від метро Виставковий центр у бік озера.
На Лук'янівці планується побудувати два тунелі під вулицею Артема довжиною в 151 і 613,5 м (від Глибочицького проїзду до перетину вулиць Кравченка і Дмитрівської, а також з вулиці Чорновола на Подільсько-Воскресенський міст).
Заплановано також розширити вулиці Коперника та Бердичівську, перенести трамвайні колій з вулиці Дмитрівської на вулиці Коперника і Бердичівську, розширити проїжджу частину вулиці Мельникова до п'яти смуг, збудувати нові підземні переходи. Почати реалізовувати цей проект планується вже в цьому році.
Також намічено будівництво другого виходу зі станції метро Лук'янівська навпроти кінотеатру «Київська Русь». Його спорудження буде здійснюватися одночасно з будівництвом станції Глибочицька Подільсько-Вигурівської лінії. У це готовий вкладатися приватний інвестор, який будує ТРЦ на території колишнього Лук'янівського трамвайного депо.
e-finance.com.ua