• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Неожиданное признание в Киеве: транспорт никто не контролирует
    2014-04-25 06:03:00

    Близько 70% маршруток, на які скаржаться кияни, насправді не контрольовані міською владою.

    Як передає Еспресо.TV, про це заявила голова Громадської ради при КМДА Марина Бурмака, посилаючись на дані фахівців.

    "Щодня близько 15 тисяч приміських маршруток незаконно курсують вулицями столиці, хоча їхні легальні маршрути закінчуються при в'їзді у Київ. Ні міська адміністрація, ані обласна не контролюють їх безпечність і якість обслуговування пасажирів. Крім того, це призводить до посилення заторів, додаткового навантаження на міські автошляхи й погіршення екології", - повідомила Бурмака у своєму блозі, розміщеному на  персональному сайті.

    За її словами, фахівці вже визнали, що ці перевезення здійснюються практично некеровано, з порушенням паспортів маршрутів і низки законодавчих норм. Така анархія у сфері перевезень призвела до утворення стихійних автостанцій на кінцевих зупинках поруч зі станціями метро "Харківська", "Бориспільська", "Академмістечко", "Святошин", "Либідська", "Житомирська", "Героїв Дніпра", "Нивки", "Лісова", "Чернігівська", звідкіля відправляються автобуси – замість автостанцій "Дачна", "Південна", "Дарниця", "Видубичі", як це передбачено в паспортах маршрутів.

    Громадська рада при КМДА звернулася до керівника столичної адміністрації Володимира Бондаренка з конкретними пропозиціями, як навести лад у цьому сегменті транспортних послуг. Зокрема, громадські активісти та фахівці-транспортники пропонують задіяти Укртрансінспекцію, щоб та зробила ревізію документації на право перевезень на приміських маршрутах, спрямованих до Києва.

    "Потрібен аналіз підприємств і підприємців, які здійснюють перевезення пасажирів, їхніх маршрутів, а також кінцевих зупинок – задекларованих на папері та фактичних", - вважає Бурмака.

    Київська обласна адміністрація, яка відповідає за міжміські перевезення, не повинна проводити нові конкурси перевізників до вирішення проблемних питань. Надалі ж слід погоджувати паспорти маршрутів з київським управлінням ДАІ та КМДА. А нелегальні автостанції біля метрополітену та залізничного вокзалу слід закрити вольовим рішенням, вважають у Громадській раді.

    "Окреме питання – якість перевезень, - додає Бурмака. - Нещодавно київські перевізники, піднявши ціну на проїзд у зв’язку з подорожчанням пального, взяли на себе зобов’язання підняти й обслуговування пасажирів на новий рівень. Ідеться про єдину уніформу для водіїв, інструктаж щодо їхньої етики у спілкуванні з пасажирами, естетичне оформлення салонів та безпечність машин. Однак, у ситуації, коли з київськими перевізниками незаконно «конкурують» міжміські, ефект від таких реформ у сприйнятті киян буде розмито. Оскільки, як виявляється, майже 70% всіх маршруток, які курсують Києвом, насправді є приміськими!".

    "В Україні, що остаточно визначилася з курсом на євроінтеграцію, цивілізований транспорт має стати невід'ємною складовою якості життя громадян", - переконана Бурмака.

    Источник

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.