• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Что будет с самым крупным строительным объектом Киева (ФОТО)
    2014-05-03 04:33:06

    11 років уже будують  Подільський міст у Києві – і це ще не межа. Вже стільки часу кияни чекають на відкриття Подільського мосту. А поки асоціюють його з іржавими опорами, які обіцяють прибрати, та краном «Захарій», який упав у Дніпро в 2011-му році. Та будівництво величезного переходу таки триває і продовжиться після травневих свят. Станом на сьогодні вже зроблено 50% від запланованого. Ще потрібно домонтувати останню, шосту дугу головної арки, збудувати естакади з боку Подолу, завершити з’їзд на лівий берег.

    Міст матиме по три смуги для автомобілів, на нижньому ярусі – шлях до обіцяного метро на Троєщину. На затяжне будівництво вже потрачено кругленьку суму – майже 4 млрд грн. Витратять ще стільки ж.

    «Якщо протягом трьох років буде стабільне фінансування, то можна здати цей об’єкт», - каже головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Олександр Здольник. Якщо будівельники дотримаються слова, то відкриття довгобуду зменшить навантаження на Московський міст, який веде на густозаселену Троєщину.

    Нині за добу тут проїжджає понад 110 тис. автомобілів, хоча під час відкриття мосту планувалося вдвічі менше. Там теж хочуть замінити гідроізоляцію, а зношену поверхню відремонтувати за 50 млн грн і за швейцарськими технологіями, розповідає начальник Київавтошляхмосту.

    «Гусасфальт – це сучасне асфальтобетонне покриття з додаванням полімерів, яке забезпечує надійну роботу покриття до 30 років», - розповідає начальник КП «Київавтошляхміст» Олександр Левченко. Та більше мороки буде з мостом Метро, яким їздить і поїзд із підземки, й автомобілі. При чому за добу порїжджає 48 тис., що на 60% більше від запланованого. Вже нині на нього не пускають автомобілі, які важать більше 16 тонн. Ситуацію ускладнює й те, що дві смуги в кожен бік – насправді одна, але широка – 6,5 метрів. Тож комунальники наступного року планують знести тротуар і розширити смуги. Натомість інженер Ігор Тюленєв пропонує зробити три смуги в кожну сторону, прикріпивши з обох боків моста спеціальну металеву конструкцію. Проїзд буде зручнішим, а будівельники зможуть замінювати металеві елементи всередині мосту, які не захищені від корозії. «Основне зусилля піде на цю конструкцію, а вже тоді ми зможемо ремонтувати автопроїзд, виймати ці старі елементи. Міст знаходиться зараз у передаварійній ситуації», - каже інженер. Остаточний план реконструкції мосту Метро комунальники поки вирішують, а оновити його обіцяють вже наступного року. Причому готові витратити більше мільярда гривень.

    Источник

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.