11 років уже будують Подільський міст у Києві – і це ще не межа. Вже стільки часу кияни чекають на відкриття Подільського мосту. А поки асоціюють його з іржавими опорами, які обіцяють прибрати, та краном «Захарій», який упав у Дніпро в 2011-му році. Та будівництво величезного переходу таки триває і продовжиться після травневих свят. Станом на сьогодні вже зроблено 50% від запланованого. Ще потрібно домонтувати останню, шосту дугу головної арки, збудувати естакади з боку Подолу, завершити з’їзд на лівий берег.
Міст матиме по три смуги для автомобілів, на нижньому ярусі – шлях до обіцяного метро на Троєщину. На затяжне будівництво вже потрачено кругленьку суму – майже 4 млрд грн. Витратять ще стільки ж.
«Якщо протягом трьох років буде стабільне фінансування, то можна здати цей об’єкт», - каже головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Олександр Здольник. Якщо будівельники дотримаються слова, то відкриття довгобуду зменшить навантаження на Московський міст, який веде на густозаселену Троєщину.
Нині за добу тут проїжджає понад 110 тис. автомобілів, хоча під час відкриття мосту планувалося вдвічі менше. Там теж хочуть замінити гідроізоляцію, а зношену поверхню відремонтувати за 50 млн грн і за швейцарськими технологіями, розповідає начальник Київавтошляхмосту.
«Гусасфальт – це сучасне асфальтобетонне покриття з додаванням полімерів, яке забезпечує надійну роботу покриття до 30 років», - розповідає начальник КП «Київавтошляхміст» Олександр Левченко. Та більше мороки буде з мостом Метро, яким їздить і поїзд із підземки, й автомобілі. При чому за добу порїжджає 48 тис., що на 60% більше від запланованого. Вже нині на нього не пускають автомобілі, які важать більше 16 тонн. Ситуацію ускладнює й те, що дві смуги в кожен бік – насправді одна, але широка – 6,5 метрів. Тож комунальники наступного року планують знести тротуар і розширити смуги. Натомість інженер Ігор Тюленєв пропонує зробити три смуги в кожну сторону, прикріпивши з обох боків моста спеціальну металеву конструкцію. Проїзд буде зручнішим, а будівельники зможуть замінювати металеві елементи всередині мосту, які не захищені від корозії. «Основне зусилля піде на цю конструкцію, а вже тоді ми зможемо ремонтувати автопроїзд, виймати ці старі елементи. Міст знаходиться зараз у передаварійній ситуації», - каже інженер. Остаточний план реконструкції мосту Метро комунальники поки вирішують, а оновити його обіцяють вже наступного року. Причому готові витратити більше мільярда гривень.
e-finance.com.ua