11 травня житомирській кондитерській фабриці «ЖЛ» виповнилося 70 років. Сьогодні це один з найулюбленіших солодких брендів на українському ринку. Не одне покоління споживачів використовує продукцію «ЖЛ» в якості сувенірів.
Історія фабрики починається з невеликого млина, який в 1944 році вцілів після військових руйнувань. Там вироблялась кондитерська продукція (галети і печиво), яка йшла на фронт. Після війни почалося відродження промисловості, розвивалася і кондитерська фабрика, з'являлися нові види продукції. У тому числі, в 40-х роках випускалися карамельні цукерки «М'ятна», «Дюшес» і «Барбарис», особливо популярні в 50-і роки були цукерки «Старт», «Шкільні», цукрове печиво «Шахове» і «Молочне». Далі в 60-70-х роках фабрика виробляла цукерки «Ластівка», «Пташине молоко», «Грильяж», «Метеорит», а цукерки «Білочка» і вафлі «Артек» лідирували за популярністю у 80-х роках. З 90-х років до нас прийшли «Бабусині казки» - улюблені цукерки багатьох поколінь.
Кінець 2000-х років ознаменувався початком модернізації підприємства. Починаючи з 2010 року виробництво і асортимент компанії був суттєво оновлений. Споживачі побачили цукерки у коробках «Любові, удачі, багатства», «Вітання з Житомира», «Асорті», батончик «Пломбір» і вафельні цукерки «Гостинець від Їжачка». Саме фабрика «ЖЛ» першою в Україні почала випускати неглазуровану нугу в промислових масштабах - цукерки під назвою «Річвел Італіан», а в 2012 році був представлений продукт, який і зараз не має аналогів на ринку пострадянського простору - фадж «Молочна Кринка».
І зараз «ЖЛ» рухається в сторону якісного зростання і до свого 70-річного ювілею фабрика відкриває новий напрям солодощів для дітей із зображенням героїв улюбленого мультфільму «Маша та Ведмідь». В цю лінійку увійшли цукерки, вафлі та печиво.
Сьогодні компанія входить в п'ятірку лідерів кондитерського ринку України і відповідає сучасним стандартам світової кондитерської індустрії. «ЖЛ» робить ставки на традиції марки, інновації в галузі, а кондитерські знання і 70-річний досвід роботи, доповнилися сучасними можливостями і технологіями. Розширюється і географія поставок продукції по всьому світу, зростає її конкурентоспроможність на зовнішніх ринках: сьогодні солодощі виробництва житомирської кондитерської фабрики можна придбати в 26 країнах світу і майже на всіх континентах.
«Набутий досвід та висока якість солодощів - це незмінні складові успіху фабрики «ЖЛ» і цінна перевага для споживачів, існуючих та майбутніх партнерів підприємства. «ЖЛ» намагається внести сучасний дух в образ компанії, що послужить подальшому розвитку бренду», - прокоментував голова наглядової ради ТДВ «ЖЛ» Ігор Бойко.
e-finance.com.ua