Серед пріоритетів роботи Міністерства доходів і зборів чільне місце посідає надання платникам податків високоякісних послуг.
Так, запроваджено ряд електронних сервісів, серед яких найбільш популярними на сьогодні є сервіси „Реєстр платників ПДВ”, „Анульована реєстрація платників ПДВ” та „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера”.
Для того, щоб скористатися останніми необхідно у вікно пошуку ввести відомі вам дані про особу (код ЄДРПОУ, найменування/ПІБ, індивідуальний податковий номер тощо). При цьому не обов’язково заповнювати усі поля, достатньо заповнити хоча б одне.
Інформація про суб’єктів господарювання оновлюється з певною періодичністю. На сторінці запиту зазначено дату, станом на яку використовується база. Тому зміни, що відбулися між датою оновлення даних у базі та датою вашого запиту, не можуть бути враховані в результатах видачі.
Також на веб-порталі Міністерства нещодавно запрацював новий сервіс – «Реєстр страхувальників».
Відтепер платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.
Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.
Нагадуємо й про електронний сервіс - «Електронний кабінет платника податків», до якого впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані».
Скористатись даним сервісом можна за посиланням kpp minrd gov ua.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів м. Києві