ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу не лише з податкових, але й митних питань.
Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкового та митного відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Телефонний сервіс створений для подолання корупції в лавах Міністерства та ліквідації будь – яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності платників.
За період з січня по травень 2014 року на «Пульс» звернулось 63 заявники.
Найбільше звернень з наступних питань: подання звітності та реєстрація податкових накладних - 22 та організація роботи органів Міндоходів – 25. Платники податків задоволені тим, як фахівці цікавляться їхньою думкою і тим як оперативно вирішують спірні питання. Це підтверджує анкетування, яке проводиться в Центрах обслуговування платників.
Нагадуємо номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів податкової та митниці (044) 284-00-07.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
e-finance.com.ua