«Ми плануємо кардинально змінити якість наших послуг. Нам важливо впровадити єдиний для всієї України стандарт обслуговування клієнта, як у DeutschePost. Я впевнений, що нам вдасться зламати систему і ми навчимо листонош та операторів посміхатися клієнтам» – заявив у своєму інтерв’ю порталу Hubsв.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків.
Сьогодні стоїть завдання переформувати Укрпошту із негнучкого державного підприємства в ефективний, рентабельний, успішний та якісний бізнес. За словами Михайла Паньківа, необхідно довести всім, що нові підходи до корпоративного бізнесу можуть бути реалізованими на державному підприємстві і Укрпошта зможе гідно конкурувати з приватними поштовими операторами за кожного клієнта.
Розгалужена мережа Укрпошти – суттєва конкурентна перевага національного оператора і її потрібно не скорочувати, а навпаки, розширювати, шукаючи кращі локації для відділень поштового зв’язку.
«Я вважаю, що нам потрібно більше сконцентруватися на основній поштовій діяльності. А непрофільні послуги можемо купувати на ринку, це буде дешевше, швидше і якісніше. Якщо у нас поламалося колесо – на ринку ми заплатимо лише за ремонт колеса й не будемо утримувати цілу автобазу для його ремонту» – відзначив керівник Укрпошти.
Всі заходи, які планує запроваджувати Укрпошта,не є одіозними й не вимагають великих бюджетів та залучення дорогих консультантів. Найперше–потрібно покращити якість роботи. Як зазначив Михайло Паньків, якщо клієнт на вході і виході з поштового відділення буде задоволений, він радитиме нас друзям – і в нас збільшуватимуться доходи.
Наразі в Укрпошті запущено масштабний проект галузевого навчання. Фахівці, які працюють з кожним листоношею та оператором, вчать працювати з клієнтом, правильно організувати своє робоче місце, надавати послуги тощо.
Позитивні зміни Укрпошти слід чекати не тільки в обслуговуванні клієнтів, а й в інформаційному наповненні послуг, які надає національний оператор. Планується впровадження новітніх технологій, які допоможуть у режимі он-лайн показувати статус усіх посилок. Клієнту надсилатиметься смс-повідомлення про доставку посилку табуде надано можливість переадресувати посилку, якщо він знаходиться у відрядженні та хоче отримати її в іншому місці.
Протягом останніх декількох місяців Укрпошта залишалася єдиним поштовим оператором, який працює на Сході. Через небезпеку загрози життю працівників та неможливість фізично дістатися до багатьох населених пунктів лише з минулого тижня національний оператор бувзмушений тимчасово припинити прийом та доставку пошти в зону активних бойових дій, зокрема міста Донецьк та Луганськ.
e-finance.com.ua