Звертаємо увагу на можливі проблеми при накладенні електронного цифрового підпису на електронні документи
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві інформує, якщо в разі накладення електронного цифрового підпису на електронні документи платника з’являється повідомлення про помилку «Невірний пароль або ключ пошкоджено», користувач електронного сервісу в першу чергу має звернути увагу на те, чи в правильному порядку використовується ключ єдиного цифрового підпису. При вірній послідовності спочатку зазначається підпис Бухгалтер, а потім електронна печатка.
Також необхідно переконатися чи не змінювалось ім’я файлу особистого ключа. Якщо змінити ім’я файлу електронний ключ буде пошкоджено. В цьому випадку користувачу потрібно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги єдиного цифрового підпису,подати заяву на скасування посиленого сертифіката, створити новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа.
Ще однією причиною виникнення помилки при накладенні електронного цифрового підпису на електронні документи може бути неправильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо.
Нагадуємо, ознайомитися з необхідною довідковою інформацією щодо цих та інших питань можна у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі на веб-порталі Міндоходів в рубриці «Інформаційно - довідковий ресурс».
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві