Львівська залізниця протягом чотирьох днів проводила випробування та обкатку нового приміського дизель-поїзда виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». На складних ділянках магістралі дизель поїзд ДПКр2-001 пройшов тягово-енергетичні випробування, під час яких фахівці перевірили можливості руху на ділянках з максимальними швидкостями, в тунелях, на гірських підйомах і спусках, в кривих малого радіусу.
На Львівській залізниці дизель-поїзд випробовували на ділянках Львів-Чернівці, Львів-Тернопіль-Заліщики-Лужани-Коломия, Львів-Бескид-Воловець. До цього його випробували також на території Придніпровської залізниці на ділянці Новомосковськ-Дніпровський — Балівка.
У випробуваннях дизель-поїзда взяли участь фахівці заводу-виробника, представники залізниці та науковці. Після завершення випробувань оцінку рухомому складу дав і начальник Львівської залізниці Богдан Піх, який відзначив переваги та наголосив конструкторам на певних недоліках, що їх відчутно саме під час роботи дизель-поїзда на складних гірських ділянках.
«Цей поїзд призначений для приміського сполучення, а отже хотілося б, аби виробники передбачили тут і місця для перевезення велосипедів та лиж, запропонували можливість формування поїзда різнокласовими вагонами, додали потужності дизелю для роботи у горах», — розповів Богдан Піх. Водночас начальник залізниці наголосив, що уже дав завдання підготувати список фахівців, які будуть готові для проходження спеціальних навчань та тренувань для роботи на цьому поїзді.
e-finance.com.ua