Завершується номінаційна процедура на посаду генерального директора Укрзалізниці. Вже сьогодні буде представлений найвірогідніший кандидат на посаду очільника залізничної компанії. Найближчим часом планується розгляд кандидатів на посаду керівників Укрпошти та аеропортів “Бориспіль” і “Львів”. Про це заявив Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі. “Поки я міністр, не буде жодних підкилимних домовленостей щодо призначення керівників державних компаній. Усі ці процеси проходитимуть через відкритий конкурс”, – наголосив міністр.
Андрій Пивоварський розповів про новий підхід до кадрової політики на державних підприємствах. Зокрема, в Укрзалізниці вже працюють нові фахівці у сфері фінансів, закупівель, юриспруденції та кадрових питань. Ефективні працівники нижчих та середніх ланок управління отримують можливість зайняти вищу посаду. Андрій Пивоварський наголосив на всебічному реформуванні менеджменту державних підприємств. “Ми зацікавлені у підвищенні зарплат лінійним працівникам для залучення освічених фахівців. Вже на початку лютого рівень заробітних плат збільшився на 5%. З іншого боку, адміністративний апарат буде значно скорочено для підвищення ефективності підприємства”, – зазначив міністр.
Андрій Пивоварський окремо розказав про програму модернізації вагонів та локомотивів Укрзалізниці. “Міністерство інфраструктури України розробляє 5-річний план відновлення локомотивного та вагонного парків, оскільки зараз вони зношені на 90% та 80% відповідно. Цей план передбачає локалізацію виробництва, що зробить Укрзалізницю більш конкурентоспроможною, та надасть потужний імпульс для розвитку реального сектору економіки”, – сказав Андрій Пивоварський.
Також тривають перемовини щодо найбільш ефективної форми власності для аеропорту “Львів”: державної, комунальної або приватної. Водночас львівський аеропорт навряд чи стане регіональним транспортним хабом, але має потенціал стати магнітом для туристів. Також пан Пивоварський наголосив, що відносини між головним аеропортом країни – аеропортом “Бориспыль” – і базовим перевізником мають гармонійно співіснувати для успішного розвитку.
Андрій Пивоварський анонсував низку проектів, які можуть залучити іноземні інвестиції до транспортної галузі країни. “Наразі ми працюємо над пілотним проектом концесійної дороги. За 2-3 тижні буде представлений на огляд іноземним інвесторам проект концесійної дороги Львів-Краківець”, – сказав пан Пивоварський. Також міністр наголосив на необхідності лібералізації транспортних ринків для участі приватних інвесторів. Зокрема готується пілотний проект державно-приватного підприємства на базі порту “Южний”. Також розглядається приватизація стивідорних компаній. За словами міністра, запит на приватизацію існує як серед експертів та гравців на ринку, так і серед членів морських профспілок.
Наприкінці брифінгу Міністр інфраструктури пояснив як буде проводитись децентралізіція транспортної галузі. До Верховної Ради України вже був поданий законопроект про передання доріг місцевого значення до компетенції місцевих органів влади. “Наразі йде дискусія щодо передачі повноважень Укравтодору до місцевих органів. Таким чином місцеві громади зможуть ефективніше виконувати необхідний ремонт доріг без втручання центральних органів влади”, – завершив пан Пивоварський.
e-finance.com.ua