Протягом І півріччя 2015 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 307 заявників Дніпропетровського регіону.
Переважна кількість питань (193), порушених у зверненнях, стосувалися подання звітності в електронному вигляді. Також, за допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань щодо роботи органів ДФС Дніпропетровської області (75 звернень). Крім того, з приводу перевірок суб`єктів господарювання зателефонували 15 платників, особливостей реєстрації платником ПДВ – 14 суб’єктів господарювання тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 4 звернення.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.
e-finance.com.ua