• Main Page / Головна
  • Newsline / СТРІЧКА НОВИН
  • Archive / АРХІВ
  • Contacts / Контакти
  • RSS feed
  • This online newspaper has been in publication since September 9, 2005
  • Банери, візитки Рівне та підготовка до друку
    2015-08-04 10:38:40

    У цій статті мова піде про офсетний друк, в якомувикористовуються пластини, на кожну з яких наноситься малюнок одного простого кольору моделі CMYK. Тому кожен конструктивний елемент макета повинен знаходитися в колірній моделі CMYK або бути перетвореним в неї.

    Підготовка до закінчується створенням файлу, придатного для виготовлення пластин.

    Як відомо, в CMYK є чотири простих кольори: блакитний (CYAN), пурпурний (MAGENTA), жовтий (YELLOW), чорний (BLACK). Процес поділу кольорового зображення макета на кілька чорно-білих відповідно до простими квітами називається сепарацією. У CMYK - чотири простих кольору, значить, вийде чотири чорно-білих малюнка, відповідно для кожного простого кольору, які потім будуть нанесені на пластини.

    Але не для кожного макета вийде чотири пластини. Їх може бути менше (коли в макеті відсутні будь-які прості кольори) або більше (коли є додаткові кольори - пантону), для кожного з яких також використовується окрема пластина. Якщо для друку банери Рівне були використані кольори у форматі CMYK, то їх відразу можна пускати у друкарню. Ящо ж ні, тоді поліграфіст має перевірити чи готовий банер перед друком.

    В процесі друку малюнок з кожної пластини послідовно переноситься на папір. При цьому має значення послідовність друку пластин по простих квітам. Стандартна послідовність друку: блакитна, пурпурна, жовта, чорна, пантон. Але на практиці вона може бути будь-який, такою, яка більше підходить.

    Від підготовки до друку значною мірою залежить кінцевий вигляд готового виробу і його якість.

    Що ж являє собою така підготовка?

    Її призначення - прив'язати макет до технологічним вимогам друку, обраним для використання матеріалами (папір, фарби, пластини, фотоплівка), а також необхідним накладами. У деяких випадках є спеціальні вимоги, що задаються замовником. Це може стосуватися кількості допустимих пластин.

    Дуже часто враховуються вимоги обраної для друку друкарні. У процесі такої прив'язки макет перетворюється таким чином, щоб з нього можна було виготовити пластини або фотоплівку.

    Перш ніж готувати макет до друку, необхідно переконатися у відсутності в ньому помилок і небажаних змін, щоб не допустити додаткових матеріальних втрат. Слід пам'ятати, що помилки, допущені на етапі підготовки до друку, можуть призвести до матеріальних втрат!

    Етапи підготовки до друку

    1. Переддруковна підготовка починається з визначення розмірів аркуша паперу, на якому буде друкуватися виріб. Далі визначаються розміри припусків на обрізання. Для різних виробів вони різні, а іноді вони і зовсім відсутні. Припуски на обрізку необхідні, щоб запобігти можливим результати неточною обрізки, коли по краю виробу залишається біла рамка. Якщо візитки Рівне будуть друкаватись на офсетному друці, то папір має бути 350 грам, не менше, за умови, що буде ламінація.

    У загальному випадку необхідно розтягнути фон, щоб його розмір включав припуски на обрізання. Якщо припуски малі (1-2 мм) - іноді просто збільшують розміри макета з урахуванням цих припусків. При цьому необхідно переконатися, що після обрізки виріб буде виглядати нормально (особливо щоб не обрізати тексти, конструктивні елементи, які не є фоном).

    2. Далі визначається тип розкладки виробів і їх кількість на аркуші паперу. При необхідності враховуються тиражі, якщо будуть друкуватися різні вироби.

    3. Крім розкладки макета на аркуші паперу повинні бути присутніми спеціальні технологічні елементи: шкали, монтажні маркери (мітки) і маркери (мітки) для обрізки.

    Знизу перший друкований елемент (нижня шкала) повинна знаходитися на відстані не меншій 1 см від нижнього краю паперу. Якщо використовуються пластини, а не фотоплівка, то також необхідно знати відстань нижньої шкали від нижнього краю пластини.

    4. Тепер необхідно підготувати сам макет. Ось що нам треба зробити:

    Всі шрифти перетворити в криві;

    Кольорові растрові зображення перетворити в колірну модель CMYK, з дозволом 300 ppi.

    Заливки і абриси всіх конструктивних елементів також перетворити в CMYK; прозорості, лінзи і тіні і ефекти бажано перетворити на растрові зображення в моделі CMYK;

    Слід звернути увагу, щоб чорні тексти малих розмірів були тільки одного чорного кольору, а не ділилися на чотири;

    Також слід дуже уважно поставитися до оверпринт (накладанням заливок і абрисів), тобто такої печатки, коли під конструктивним елементом немає дірки (виворотки), (чорний колір найчастіше йде оверпринт по-замовчуванням);

    Далі, скориставшись функцією попереднього перегляду для друку графічного редактора, треба з'ясувати чи все правильно буде друкуватися при сепарації з урахуванням послідовності накладення фарб.

    e-finance.com.ua

    Увага!!! При передруку матеріалів з E-FINANCE.COM.UA активне посилання (не закрите в теги noindex або nofollow, а саме відкрите!!!) на портал "Фінансові новини E-FINANCE.COM.UA" обов'язкове.

    WARNING! When reprinting materials from E-FINANCE.COM.UA, it is mandatory to include an active link (not closed in noindex or nofollow tags) to the portal "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" that remains open.

    WARNUNG!!! Beim Nachdruck von Materialien von E-FINANCE.COM.UA ist ein aktiver Link (nicht geschlossen in Noindex- oder Nofollow-Tags, sondern offen!!!) zum Portal „Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA“ obligatorisch.

    OSTRZEZENIE!!! Podczas przedrukowywania materialow z E-FINANCE.COM.UA, aktywny link (nie zamkniety w tagach noindex lub nofollow, ale raczej otwarty!!!) do portalu "Finansovi novony E-FINANCE.COM.UA" jest obowiazkowy.

    Внимание!!! При перепечатке материалов с E-FINANCE.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Финансовые новости E-FINANCE.COM.UA" обязательна.

    E-FINANCE.COM.UA
    E-mail: info@e-finance.com.ua

    © E-FINANCE.COM.UA. Усі права захищені. При використанні інформації в електронному вигляді активне посилання на e-finance.com.ua є обов'язковим. Думки авторів можуть збігатися з позицією редакції. За зміст реклами відповідальність несе рекламодавець. Права на інформацію належать e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Alle Rechte vorbehalten.
    Bei der Nutzung von Informationen in elektronischer Form ist ein aktiver Hyperlink zu e-finance.com.ua erforderlich. Die Meinungen der Autoren stimmen möglicherweise nicht mit der redaktionellen Haltung überein. Für den Inhalt der Anzeigen ist der Werbetreibende verantwortlich. Die Informationsrechte liegen bei e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. All rights reserved.
    When utilizing information in electronic format, an active hyperlink to e-finance.com.ua is required. The opinions of the authors may not align with the editorial stance. The advertiser is responsible for the content of advertisements. Information rights belong to e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Podczas korzystania z informacji w formacie elektronicznym wymagane jest aktywne hiperłącze do e-finance.com.ua. Opinie autorów mogą nie pokrywać się ze stanowiskiem redakcji. Za treść ogłoszeń odpowiada reklamodawca. Prawa informacyjne należą do e-finance.com.ua.

    © E-FINANCE.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании информации в электронном формате активная гиперссылка на e-finance.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. Рекламодатель несет ответственность за содержание рекламных объявлений. Права на информацию принадлежат e-finance.com.ua.