Український ринок прямого продажу виріс на 37,4% у ІІ кварталі 2015 року.
За результатами ІІ кварталу 2015 року обсяг ринку прямого продажу збільшився на 37,4% у порівнянні з тим самим періодом 2014 року і склав 1,3 млрд грн (без ПДВ)[1]. Аналогічні темпи зростання були продемонстровані й у І кварталі (36,8%). У підсумку, з січня по червень поточного року оборот ринку прямого продажу збільшився більше ніж на третину в порівнянні з першим півріччям 2014 року.
«Галузь прямого продажу в Україні продовжує демонструвати впевнене зростання. У той час як обороти традиційних роздрібних мереж (магазинів, супермаркетів) у січні-червні 2015 року зросли в грошовому вираженні лише на 13% у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року, темпи зростання в прямому продажі виявилися майже втричі вищими, – прокоментував Томаш Мурас, Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу (УАПП). – Більше того, зростання відбулось не тільки у грошовому, а й у натуральному показниках – за перше півріччя цього року компаніями прямого продажу було реалізовано на 7,7 % більше одиниць товару, ніж в аналогічному періоді минулого року. Ми пояснюємо ці тенденції не тільки політикою стримування цін на продукцію, а й тим, що особливо в II кварталі почалось активне збільшення кількості дистриб'юторів-підприємців. Багато українців шукають альтернативу для основного та додаткового доходу в період економічних потрясінь і тому охоче використовують можливості для самозайнятості, які пропонують компанії прямого продажу».
Виплати винагород від компаній прямого продажу в ІІ кварталі отримали близько 30 тисяч дистриб'юторів, які займаються підприємництвом у сфері прямого продажу, що на 8,7% більше в порівнянні з І кварталом 2015 року. При цьому обсяг грошової винагороди дистриб'юторів на 6% перевищив показник попереднього кварталу і на 34% – показник ІІ кварталу 2014 року.
З квітня по червень консультант компанії прямого продажу замовляв у середньому 12-13 одиниць продукції на місяць. Середня сума щомісячного замовлення становила 522 грн. Найбільший попит серед покупців мали товари широкого вжитку – декоративна косметика, парфумерія, засоби для ванни та душу.
Рекордне зростання в ІІ кварталі продемонстрували продажі засобів для догляду за волоссям (+78%), парфуми (+47%), одяг та аксесуари (+46%) і засоби для догляду за ротовою порожниною (+46%).
e-finance.com.ua